LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Sitter å gruegleder meg til i ettermiddag...får besøk! Hjelp, jeg har ikke vært betatt på alt for lenge, og iallfall ikke slik som nå, jeg vet han liker meg (har snakket om det) og han vet jeg liker han. Sist vi møttes turte vi to klemmer, lurer sånn på hva som skjer i dag jeg. Rart det der, jeg kan godt rote med en jeg ikke liker uten problem, men når jeg er virkelig intressert blir jeg fjortis og stammer og vet ikke hvor jeg skal se eller hva jeg skal gjøre. Hihi.... Åhh som det kribler!
SaftSuse *Overtid* Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 hihihi, er sprøtt hva mannfolk kan gjøre med oss ;-) Men gud for en deilig følelse det er da! Lykke til i dag da ;-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2008 Hahaha! Se hva jeg fant da jenter! Vi ble faktisk sammen den kvelden vi, og er sammen enda :-p
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 8. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. august 2008 Litt over tre mnd siden. Har nådd å være på familieferie til og med :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå