Puncky med nr tre i magen Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Og da mener jeg alltid... Ikke alltid det renner fra nesa, og hoster gjør hun skjelden. Men hun er alltid tett. Puster med munn bestandig, og det surkler både her og der. Hun fikk konstantert melkeproteinallergi da hun var baby, og det hjalp litt da vi byttet mme. I dag (snart to år) får hun ikke melk i glass, men melkemat. Hun blir værre av melk rett fra kartongen, men generelt er det tett der. Vi har forsøkt å holde henne unna alle melkeprodukter, uten virkning. De finner ikke noe annet feil med henne, hun har jo ikke feber og er frisk og rask. Hvorfor er det slik da? Allergimedisin har hun og fått, ingen virkning... Skal snart til legen igjen, for det er ikke noe godt for henne å gå sånn. Vet ikke om hun har luktesans eller særlig smakssans jeg. Jeg har ikke det når jeg er så tett i hvertfall. Noen som vet?
hamsterpia Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hva slags hus har dere? Nytt, gammelt, soverom i kjelleren? Huset kan faktisk ha veldig mye å si. Ei jeg kjenner gikk konstant tett og de fant ikke ut noe med henne. Så solgte de huset, og alle plagene forsvant. Hvis dere bor i et eldre hus, kan det være litt fuktighet som gjør det. Det kan være så lite at dere ikke ser det noen steder, men nok til at hun reagerer på det.
SK&Maylen Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Tantungen min på 1 år og 3 mnd er på samme måten, alltid tett, men ikkje feber og er frisk og rask, og det surkler både her og der som du sier, men fordi at helsesøstera sier at det er helt normalt, så er han ikkje blitt sjekka for noke som helst. Men som de sier her, huset kan ha masse å sei, fuktighet, trekk osv, ei veninne av meg er alltid tett, og var til tider kvalm, så fann ho ut at leiligheta ho leige var full av sopp pga fuktighet, så er jo kansje noke å sjekke?
Puncky med nr tre i magen Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Huset vi bor i nå er fra 1988, og vi har ikke oppdaget noe form for fukt. En annen ting er at vi bodde i ett helt nytt hus med ventilasjonssystem fra hun var nyfødt til hun var ett. Så det nok neppe det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå