Piipii Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Trenger litt inspirasjon her, ikke akkurat det beste været i Oslo kan man si.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Ha bursdagselskap for mannen
fox`y Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Gråvær her oxo i dag så d blir vell litt innelek me minstemann og en liten spassertur.. husarbeid som vanlig blir d å.. så kommer storebror hjem kl.17 så da blir d full rulle tenker jeg:)
SK&Maylen Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Vi skal faktisk ut på tur om litt, er ikje beste været på vestlandet heller for tida, men bare for å få tida til å gå så går vi ut en kjapp tur en halv times tid. Så skal vi i bursdag til min bror og min pappa, så blir kakespising, enda en god grunn å gå tur, så eg kan kompensere for kaka
Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 SKal ha familie selskap for minsta i dag :-) Får hive meg rundt her :-)
*Minnie Mus* Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 ta sol, i bursdag litt senere og rydde huset....
___ Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Dra på loppemarked å finne en bunke med barnebøker til ungene. Liker å ha masse å velge i. Desuten er det gøy å handle der. Kansje jeg kan gjøre et kupp på noe annet også. Ellers skal jeg jobbe litt og legge meg tidlig. Var oppe 03.45 for å kjøre mann og barn til flyplassen så jeg regner med å bli trøtt tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå