Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Arrangerte utdrikningslag igår. Startet klokken ti igår morges. Krøp hjem klokken tre inatt. Halv syv idag våknet junior. Jeg visste ikke at det var mulig å være så sliten. Lå rett ut på gulvet i en time med øynene igjen mens junior sminket meg. Nå ser jeg ut som noe fra en skrekkfilm, men jeg orker ikke vaske fjeset.Jeg vil ikke være med på denne dagen.
Libido- Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 hehe huff. Neste gang ordner du deg barnevakt på søndag også =)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Det har slått meg idag at det hadde vært en god ide
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Lag deg en stor kopp med sterk te og ha i maaaaasse sukker. Hjelper ihvertfall mot fyllenervene:-D God bedring! .....og takk for at du minnet meg på hvorfor jeg ikke orker å drikke mengder med alkohol lenger..;-D
cherry coke Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Har du ingen som kan hjelpe deg litt i dag da? så du får legge deg nedpå en liten stund? Ellers kan du lage deg en solid frokost med en god kopp kaffe attåt, så kvikner du nok til=)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Hehe.. JEg drikker nesten aldri selv jeg, sånn ca 4 glass vin i året Men det ble litt mer igår. Men det var en så latterlig ivrig innleid bartender der. Han var jo der hele tiden, alltid med en drink og en lettere slem latter.... Var igrunnen greiest å drikke istedetfor å deale med latteren og gliset hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå