Gå til innhold

Dere som ammer og er gravide ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer sønnen min på 7,5 måned og har blitt gravid igjen. Er ca 8 uker på vei.. Den siste uka synes jeg at melkeproduksjonen har blitt betydelig mindre. Det har alltid holdt å gi han bare den ene puppen, men nå må jeg gi begge og han er fortsatt sulten. Merker selv at puppene er tomme også, er liksom ikke noe der.. Er det noe som skjer fordi jeg har blitt gravid? er det noe jeg kan gjøre for å øke produksjonen igjen? jeg har prøvd å amme han veldig mye, men det hjelper ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser og drikker du nok? Det kreves mye energi for å fore 3 mennesker, både babyen inni og utenpå skal jo ha sitt, og det skal jo du også..... Særlig væskeinntaket er viktig for deg nå.

 

Skrevet

Det er vel svangerskapshormonene som begrenser produksjonen. HAdde det slik i en periode, men så stabiliserte det seg. Men begynte jo med litt fast føde etterhvert, så det ble jo ikke fullamming...

Skrevet

Når du sier det, så gjør jeg kanskje ikke det .. Iallfall er jeg for dårlig til å drikke vann om dagen. Skal ta meg sammen og drikke mye, spise sunt og variert. Kanskje det blir bedre da :)

Skrevet

Når du sier stabiliserte seg, økte det igjen da? eller forble det "lite" liksom?

Gutten min får grøt morgen og kveld, + litt fruktpure midt på dagen så han han trenger fortsatt å ammes en del. Sliter veldig med å få han til å spise annen fast føde, han bare spytter det ut, brekker seg osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...