Gå til innhold

Har dere giftet dere på en litt uvanlig måte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde papirer klart men ingen større planer utover det. Plutselig en dag så kommer gubben og sier at han har lyst å gjøre noe sprøtt. Hva da? spør jo jeg. Svaret var at han hadde lyst å gifte seg IDAG.

Sagt og gjort. Etter litt bæring av vinterdekk og diverse gikk turen opp til kommunehuset der vi fikk snakke med ordfører( bor i sverige)

Han trakk frem boken sin og lurte på når vi skulle sette opp tid. Gubben spurte da om han hadde tid med en gang og da skal jeg si ordføreren ble litt satt ut. han hadde aldri viet noen sånn uplanlagt. Men hvorfor ikke sa han og dermed så tryllet han frem 2 vitner og vi sa ja til hverandre.

Bryllupsklær: Jeg blå vanlig genser og olabukser

Gubben hadde riktignok dress... joggedress

Så var det bare å begynne å fortelle folk om dette da siden ingen visste om det.

Helga etter skulle vi til svigers og kjøpte da med kake og satte et brudepar på den. Tok en liten stund føre dem tok hintet men det gikk opp for dem etterhvert.

Sånn gjorde vi det.

Flere som har noe utenom det vanlige å fortelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi gifta oss i all hemmlighet, men vi hadde planlagt litt hadde med egne vitner som hadde fått streng beskjed om å holde kjeft.. Var en veldig koslig dag var ute å spiste etter vielsen og så var det gjort.. fortalte folk etterpå hva vi hadde gjort .. angrer ikke.. har foresten ett års bryllupsdag i morgen..

Skrevet

Ja det må eg sei! :o) Va lettvint jammen! Hadde nå et ganske vanlig eg, men tenkte på om me ikkje skulle gjort det enklare.. Gjort er gjort da..

Er det nettopp? Gratulerer i såfall :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...