Gå til innhold

Bilstol - støtteben - hjelp! ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en merchedes vito (kassabil), og bilstolen akta graco logico s.

Men støttebenet til basen når ikke ned i gulvet !!!!! Hjelp! Hva gjør vi?

Flere som har vært borti dette?

 

Likeså har vi en akta graco cosmic comfort, har ikke prøvd bilstolen i bilen enda, men kan vi få samme problemet her også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror faktisk det går an å kjøpe forlengere til det støttebenet. Fikk hvertfall med det på en stol jeg kjøpte en gang. Hadde ikke bruk for de, men fikk de uansett. Det var til en besafe stol det da.

Skrevet

Nettopp dette er grunnen til at man aldri bør kjøpe bilsete uten å prøve det i bilen først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...