Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Vi har en merchedes vito (kassabil), og bilstolen akta graco logico s. Men støttebenet til basen når ikke ned i gulvet !!!!! Hjelp! Hva gjør vi? Flere som har vært borti dette? Likeså har vi en akta graco cosmic comfort, har ikke prøvd bilstolen i bilen enda, men kan vi få samme problemet her også?
hamsterpia Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg anbefaler dere å ta med setene og bilen til den butikken dere kjøpte setene i. De som jobber der har faktisk ansvar for at setene blir montert riktig, og da vet de sikkert hvordan slike problemer kan løses/om de kan løses.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå