Gå til innhold

Bilstol - støtteben - hjelp! ??!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en merchedes vito (kassabil), og bilstolen akta graco logico s.

Men støttebenet til basen når ikke ned i gulvet !!!!! Hjelp! Hva gjør vi?

Flere som har vært borti dette?

 

Likeså har vi en akta graco cosmic comfort, har ikke prøvd bilstolen i bilen enda, men kan vi få samme problemet her også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler dere å ta med setene og bilen til den butikken dere kjøpte setene i. De som jobber der har faktisk ansvar for at setene blir montert riktig, og da vet de sikkert hvordan slike problemer kan løses/om de kan løses.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...