Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 At forloveden kommenterer kløfta på ei annen jente?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Etter mye sjalusi, utroskap og annen dritt tidligere i forholdet vårt så kan jeg med hånden på hjertet si at han kan kommentere det så mye han bare gidder uten at jeg bryr meg. Men det er meg da. Har nok kanskje blitt litt kall på den fronten etter alt han har gjort. Men ellers så tror jeg at dette er en gutteting bare. Så ikke heng deg for mye opp i det. Legg evt frem at du ikke liker det og forklar hvorfor.
-Hengebuksvinet- Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Er det ok at du kommenterer rumpa/hoftepartiet til flotte karer? Eller skal det bare gå en vei?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Nei,vett du hva...Tror nok ikke jeg ville ha likt d. Er ikke av den sjalue type,men tror på gjensidig respekt. Vet at gutter seg i mellom kan si og kommentere slike ting,og det er nå en sak,men at han gjør det foran meg hadde jeg ikke godtatt. Vet også at sambo ikke ville ha vært fornøyd med at jeg hadde kommentert en annen manns kropp. Så dette går begge veier her iaf:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå