Mamma Mirabell Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Vel de er kanskje ikke bebier lenger da men... hehe.. gullet mitt er snart et tår og har begynt å få flaske med vanlig melk i steden for mme på morgnen.. det jeg lurer på da er hvor lenge etter denne flaske spiser deres små frokost da???
Puncky med nr tre i magen Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Mine har vært året før de har fått vanlig melk, og da har de fått i kopp sammen med frokost de. Hvor gammel er gullet ditt da? Kanskje det er greit å slutte med å gi melk i hovedsak, og heller som drikke til mat?
☆Anonymia☆ Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 han får grøt så melk..han har aldri fått flaske om morgenen..=)
Mamsen87 :) Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 min spiser frokost og drikker melk på likt..
Mamma Mirabell Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 hmm ingen som får en koseflaske på morgnen altså?? Han koser seg jo såååå masse med den flaska.. han er jo vant til å få den siden han har drikke mme de siste tre mnd... han vil gjeren ha den varm oxo.. har prøvd å gi han melk til brødet men da bare spytter han det ut igjen... og siden han står opp mellom 5 og halv 6 så er det kanskje litt "tidlig" med vanlig frokost har jeg tenkt... hmm.. flere synspunkter???
Mamma Mirabell Skrevet 27. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. april 2008 han er litt over 11 mnd....
Mamsen87 :) Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Det er jo bare og prøve seg frem:) Gi han den flaska, så ser du når han blir sulten igjen
Mamma Mirabell Skrevet 27. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2008 jepp får prøve meg litt frem Takk for svar Han fikk en skive med brød en halvtime etter i dag og spiste den men han er veldig glad i mat så han spiser gjeren om han ikke er sulten oxo så "lurer" liksom litt på hva som er "vanlig" hehe
Makka Pakka Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Vi gjør det sikkert helt "feil" men gutten min er akkurat fylt året og får nå vanlig melk. Melka få han som koseflaske før han skal sove på dagtid. Har to lurer i løpet av dagen. Til maten drikker han vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå