Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Lenge siden jeg har sett nicket ditt........og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke nå husker helt om du har hatt et annet nick tidligere.............hjelp meg da;-D
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 hehe skjønner det, har vært uten pc hjemme en lang stund, og på jobben har det blitt lite tid til dibbing ;-) Jeg har jo vært her en stund, men kanskje ikke den som har vært mest ivrig til å svare/skrive innlegg. Har "tøyd litt mer opp" nå og vil jo helst være inne her i dette koselige forumet. Jeg het også : Oktobermamma til en jentebaby (eller noe sånt) og Sanne og turbojenta Egentlig litt teit å endre nick sånn i tide og utide, Lover å holde på dette en stund ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Aha, da har jeg plassert deg litt bedre:-) Visste det var noe, men ikke helt hva:-) Jeg klarer ikke å huske gamle nick når noen bytter, så fint at du er Vimsemamma som ikke vimser da;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå