Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 deppe... eller litt er lov... men jeg syns vi skal dra til Maja Mor å spise kake.. hørt rykter om at hun skal lage ananaskake... oooh... nammis vi dit ! da kommer vil til å ha det sååå koselig at du glemmer å deppe. *kjempeklem*
☆Anonymia☆ Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 hhehe,ja det hadde vert super koslig.. er bare så vanskelig..vil bare legge meg å sove i 6 mnd eller noe.. det hadde vert deilig..
Skravlemamman Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 magisk lykkepulver med tusen gode tanker og klemmer i er sendt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå