Brenda med 2 ute Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Når startet den processen Er det mye? Farger dere håret pga dette? Har dere vondt av det? Føler du deg gammel? Bare lurer. Personlig synes jeg grått hår er fint, faktisk
Galskapens overhode Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Sambo p åstraks 23 år har noen grå hår.. Begynte visst å få det for noen år siden.. Arvet det fra moren sin som også fikk grått hår tidlig i 20-årene.. Hadde han arvet faren sin hadde han vært skallet i 20-årene.. så jeg tror han er fornøyd jeg.. Fargr det ikke og føler seg nok ikke gammel
Skravlemamman Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Ehhhh, er 35 år og må dessverre innrømme at jeg har oppdaget disse små grå i topplokket. Ja - jeg blir desperat og føler meg gammel, - og ja på grunn av det er jeg nå blitt en blondine som striper håret og ikke en brunette som er lys i toppen. Grått hår er for bestemødre - og er ikke fint.......iiiiikkkk...
DoubleTrouble Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Hei! Jeg fikk mine første grå da jeg var 18 år. Det var ikke noe artig. Nå farger jeg håret til frisør hver 5 uke. Hvis ikke er jeg helt grå
___ Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg har noen grå hår innimellom. Fikk de første da jeg var ca 35. Nå er jeg 41 og det er fortsatt ikke fler enn at jeg kunne nappet dem ut om jeg ville, men det vil jeg ikke. Jeg farger ikke håret, det gjør ikke vondt, hverken fysisk ell er psykisk og det får meg ikke til å følen meg spessielt gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå