Gå til innhold

babyen min spiser sjokolade!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

lot henne leke med en mars bar.... jaja. Sjokolade overalt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart de spiser det dersom de får mulighet til det. søtt og godt. Men ville ikke begynt å gi babyen sjokolade. de får tidsnok smaken på det. dessuten har de som oss ikke godt av for mye sukker.

Skrevet

jeg ville nok ha gitt babyen en annen leke ja. :o

må jo si at du er jo litt dum da som lar henne leke med sjokolade...hallooo!!!

Skrevet

Må jo ikke finne på å si sånne ting her inne på dib!!! Her er sjokolade/saft og ellers alt annet med sukker i,likestilt med arsenikk eller rottegift!!!

Skrevet

Dette var jo en måte å provosere på, det var vel bare det du ville oppnå. For dette er da virkelig ikke noe å "fortelle" om ;-)

Joa, jeg er en av dibberne som syntes det er helt idiotisk å gi babyen sjokolade.

Skrevet

Herregud! De må no få smake litt de og! E jo for faen ikkje farligt å gi de sjokoladet? Og de har ikkje sodt av det på samme måte som vi ikkje har godt av det?? Små babyer som skal vokse og bli dobbelt så stor og dobbelt så brei? Sefølgelig e det ikkje farligt å gji de LITT sjokolade! HErreGUD

Skrevet

Ta med deg dette innlegget på krangle du :-)

Ps

Noen år til på skolen så klarer du kanskje å skrive riktig også. Hehe.

Skrevet

kommer vel litt an på alderen på babyen....

Skrevet

Kjerp dere folkens! Hvis hun vil gi babyen sin sjokolade la hun få gjøre det da! Spurte hun dere om noe?

Skrevet

For det første heter det skjerp dere, ikke kjerp dere, for det andre heter det "så la henne få gjøre det", ikke "la hun få gjøre det".

For det tredje bør ikke babyer under ett år spise sjokolade av samme grunn som de ikke bør få vanlige melkeprodukter.

Skrevet

stakkars liten, blir jo nesten "høy" på sukker da...

vet ikke hvor gammel babyen er, men pga melkeprod m.m er det vel ikke den beste leken den kan få...

blir nok fine bleier framover ...

Skrevet

Åh gud...

Jeg skrev dette innlegget fordi jeg satt alene og jeg ville kun fortelle noe som jeg syntes var småkomisk... Jeg undervurderte barnet mitt -klarte å komme igjennom embalasjen raskt. I løpet av sekunder var det sjokolade på vegg, stol, klær.

Ellers kan jeg fortelle at hun er nesten et år -får ikke sukker vanligvis, men barnet er snart 1 år så jeg er kanskje ikke så påpasselig lenger :)

Jeg beklager at dere fant dette så provoserende og beklager at jeg la inn dette innlegget på impuls.

Ha en fin dag.

HI

Skrevet

Hadde du skrevet at den lille var ett år hadde nok ikke folk reagert... Når jeg leser baby tenker jeg rundt tre måneder. Tror kanskje mange andre også tenker det og da hadde det jo ikke vært så veldig bra med sjokolade...

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk reagerer..herregud.

La folk få gjøre som de vil, jeg tviler på at barnet tok noen skade..greit, det går an å være uenig - men, man kan si det på en skikkelig måte...

Jeg kan se det komiske i situasjonen..også må jeg fortelle om min lille engel. Igår var det lørdag, så da får eldstemann sjokoladepålegg på skivene til frokost. Han satt fra seg fatet på bordet, og da var det ei som var kjapp!! Hun ble plutselig så rolig og stille..joda, der satt hun borte i et hjørne og gumla skive med nugatti til den store gullmedalje.

Skrevet

Hehe. Ja man skjønner det er noe når de blir stille! Håper du fikk tatt bilde! Gøy å ha når de blir store.

Skrevet

Nei, desverre..fikk ikke tatt bilde...ble etterhvert for opptatt med å redde gardinene :-S

Skrevet

e litt artig å se på de ja :-)

igår satt ungen min i en hipp happ stol eller ka det heite,å ungene brukte ene delen som bord til lørdagsgodtet sitt,satt en skål med ostepopp(bak ryggen på mini),å plutselig hadde han snudd seg å satt å koste seg :-) :-)

Skrevet

Folk her inne er søren meg helt hysterisk!!!! Lurer av og til hva som feiler folk!

Skrevet

se på mine filer da,en som tok ostepoppen til sine søsken,.,hadde munnen full når vi oppdaga at han satt å spiste av skåla...

Skrevet

*haha* for en farsk =) kjempesøt!!!

Skrevet

jepp e så nydelig atte :-) å en luring :-)

Skrevet

jeg får min del ville prøvd og la være.Ikke vits så tidlig,men jeg av og til lar min smake liten smule.!! Min største gutt fikk ikke mye søtt som liten,eller brus.Så han vil heller ha vann en brus,Jeg drikker mest ikke brus,så ungene spiser/drikker mye det foreldrene har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...