Gå til innhold

Hjelp, jeg er utro i drømmene mine!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er nyforelsket, den spenningen som er. Det første kysset, ilingene gjennom kroppen. I begynnelsen av svangerskapet kysset jeg menn uten ansikt, det første kysset om og om igjen. Huff, men i natt drømte jeg om beste kompisen til mannen min.. Jeg får nesten dårlig samvittighet for drømmen min. Vi kysset bare og holdt i handa, men jeg hadde så lyst på han i drømmen. Får håpe at det aldri skjer i virkeligheten! Har aldri sett på han som noe annet enn en god venn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjer meg stadig vekk. Drømmer om menn som jeg har i livet mitt på forskjellige måter. Sjefer, kollegaer, venner, bekante, x-er og så videre.

Det er varierende hvor sterke disse drømmene er men noen ganger våkner jeg netsen litt flau.

Men dette er sikkert normalt og så lenge det blir med drømmer så gjør vi jo ikke noe glat. Vi kan jo ikke akkurat bestemme hva vi har lov til å drømme eller ikke.

Så mitt råd til deg: Nyt drømmene du. Det gjør jeg

Skrevet

huff nei dette er galskap!! du må bare gjøre d slutt med typen din altså..vet ingen annen utvei..du må kontrolere drømmene dine !

åsså kompisen huff..nei dette er d verste jeg har hørt..du har jo stengt tatt vært utro du..

at du klarer å leve med deg selv!!

haha

Skrevet

Dust. Du over meg, altså.

Helt normalt, HI! Man drømmer utrolig mye sprøtt når man er på tjukka.

Skrevet

Overskriften er litt overdrevet. Men jeg syntes det er skremmende/ubehagelig når jeg begynner å drømme om andre enn min mann.Hvertfall når jeg syntes det var så spennende og pirrende i drømmen. Jeg blir redd når jeg våkner for at jeg skal ha snakket i søvne, sånn at han har fått det med seg.

Skrevet

herreguuuud d var en spøk..omg..forstod du ikke den så er du ikke helt med ..

Skrevet

Tror du mente "herreguuuud d var ironi.. omg".

Og jeg forsto at det var det du prøvde deg på. Jeg kalte deg bare dust fordi det var et utrolig pinlig forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...