Gå til innhold

Nå sitter jeg her med rier hvert 9. minutt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og de er vooonde!!! Skulle ønske jeg fikk sove litt, er så trøtt nå! Jaja, det var mitt lille innlegg her i natten, noen andre som er oppe og rangler av en eller annen grunn?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det skjedd noe her da? Selv får jeg ikke sove lenger. Sover ganske så elendig nå om dagen. Blir så stiv og sliten i hofta, magen er tung og alt er et ork....MEN, bare 3 uker igjen til termin nå. Har vært opp en drøy halvtime nå. Hengt opp litt klær, lagt sammen klær, smårydda litt...og nå sitter jeg altså her og lurer på hva jeg skal ta meg til...

Skrevet

Du kan komme å passe ungene mine:) Minsten har hvert urolig hele natta, også sto de opp klokka fem. Klarer nesten ikke å holde meg våken.

Skrevet

Hehe.....skal kanskje ikke klage jeg da, har i det minste ingen barn fra før jeg må passe på.

Men tror jeg hadde egnet meg dårlig som barnevakt i dag gitt. Har nettopp hatt en gråtestund. Glefset til mannen og ble så lei meg at jeg begynte å grine....Har ikke merket så mye til disse hormonene, men i dag 37 blank, kom de til overflaten gitt... Alt er liksom litt håpløst i dag. Kombinasjonen lite søvn og hormoner er ingen god match altså :)

Skrevet

De kommer fremdeles med ca 8-9 min. mellomrom, så det er vel maserier antar jeg. Eller jeg vet egentlig ikke, har aldri vært med på dette før...:)

Men fy så vondt det er! Føles som jeg skal slites i to når det står på. Kan det være meningen man skal gå med dette i lang tid?

Skrevet

har du pratet med føden da Fixen med spire:)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...