Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 .....har jeg skjønt. Men hvor f.. skal jeg få tak i det liksom? Barna skal visst ikke ha sko på bena før de faktisk kan gå selv (sier en helsesøster på skofus.no) Lille deilige gutten vår på 9.5 mnd krabber og reiser seg masse nå. Og nå om dagen er vi ute å krabber i gresset og i sandkassa. Det er liksom ikke så kjekt med sokker eller skinntøfler da.... :-) Men så anbefalte denne helsesøstra krabbestøvler, men når jeg googler det så finnes det faktisk ingenting som heter det. Mener hun sånne gymsokker tro? Hva gjør dere andre som har barn som krabber utendørs nå? Og er det noen som har hørt om krabbestøvler?
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Har 6 barn og alltid hørt det var best å krabbe barfot...
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Utendørs blir noe annet, da ;o) Når de er så små, MÅ de krabbe utendørs med mindre det er finvær? Hvis de må, har jeg brukt vanlige sko..
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Joda du har rett i at det anbefales å krabbe barfot.....innendørs. Men det er jo fortsatt dager det er kaldt ute og da egner det seg dårlig å krabbe barfot. Ser vel også litt dumt ut med parkdress i bitteliten størrelse og bare føtter???? He he Til sommeren skal han sef få krabbe barfot i gresset (da har han vel lært å gå og skal få sko). Men det er lenge til det blir ordentlig godt og varmt ute. Hva tror du om sånne gymsokker da? De suger vel ikke vann fra våt mark på samme måte som vanlige bommulssokker?
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Finnes mange fine skinnsokker, som man kan bruke,om de ikke går enda...kanskje det hun mener?
Gjest Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Når du sier skinnsokker, mener du da slike lave med forskjellige ting på som prinsessekroner, helikoptre, hunder o.l? Husker ikke hva de heter.......for han har et par slike med dra r jo med seg mye rart siden de er lave da. Eller finnes det høye?
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 De er ikke så veldig høye. Men det gjør jo ikke noe =o) Er snart sommer hos dere også ;o)
Monajenten Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Jeg har kjøpt noen sånne krabbestøvler på Reflex. Tror det er Reima uten å være hundre prosent sikker. Vanntette og rekker til nesten under knærne på små barn:-) Veldig praktiske! Kostet noen hundringser.
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 oppe seint eller tidlig du,monajenten?? )
Monajenten Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Litt begge deler:-O Spiller visst en pokerturnering, og så har Lucas våknet, men holder på å sovne igjen da. Er ikke morgen helt enda;-)
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Disse Lukasene er noe for seg selv ;o)
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #13 Skrevet 27. april 2008 Skulle kanskje kalt dem noe annet, så hadde vi fått sove mer. ;o)
Monajenten Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 Er det det som er trikset altså? *bestiller navneendringsskjema*
Gjest Skrevet 27. april 2008 #15 Skrevet 27. april 2008 Oki! Takk for tips. Da skal jeg sjekke i en Reflexbutikk til uka. :-)
gullegget Skrevet 27. april 2008 #16 Skrevet 27. april 2008 På HM har de billige "sko" til babyer. Kanskje det kan vere noe.
Fire småtroll Skrevet 27. april 2008 #17 Skrevet 27. april 2008 Jeg kjøpte på Cubus, "støvler" sydd av regntøy, foret med fleece, kostet 49 kroner :-)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #18 Skrevet 27. april 2008 Kult......takk for hjelpa alle sammen. Da burde jeg få tak i på Cubus eller Reflex. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå