Gå til innhold

flere som er brisen?


Renate77 ♥med gutt og jente♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært ute skikkelig for første gang på årevis og sitter her og spiser middagsrester og pumper., Haha... litt patetisk, men har kost meg! Blir vel år og dag til neste gang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare hatt et glass rødvin =o)

Skrevet

...men nå er det andre glasset igang...tror det gir meg migrene.

:o/

Ikke sikker enda..hm, kanskje ikke lurt å drikke hele glasset. Har tålt denne typen før.

Skrevet

Huff da.. ;o)

Jeg har funnet mannen sitt smågodt, så mjeg koser meg stort.

Hva er klokken hos deg, northern?

Skrevet

21:10

 

 

Jeg og vil ha smågodt =o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...