Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 jeg har vært ute skikkelig for første gang på årevis og sitter her og spiser middagsrester og pumper., Haha... litt patetisk, men har kost meg! Blir vel år og dag til neste gang!!
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 ...men nå er det andre glasset igang...tror det gir meg migrene. :o/ Ikke sikker enda..hm, kanskje ikke lurt å drikke hele glasset. Har tålt denne typen før.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Huff da.. ;o) Jeg har funnet mannen sitt smågodt, så mjeg koser meg stort. Hva er klokken hos deg, northern?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå