Gjest Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Ja, så har russetiden startet da. Jeg er bitter for at jeg ikke er russ i år - men jeg fikk vel min dose ifjor. Så nå sitter jeg her og depper over at jeg ikke er på mitt livs party - Tryvann! Føler meg så utenfor! Mulig jeg må smugle meg inn. Så nå sitter jeg å lese igjennom de offisielle russeknutene for Oslo og Akershus 2008. Mange av de samme fra ifjor... Jeg var vill på de knutene:p Ifjor kunne vi til og med ha sex med 10 (eller var det 15?) og motta en russeknute for det. Ser den er tatt vekk nå. Blir for dumt! Hvilke ville du tatt? http://russen.no/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=34
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Kunne nok fått mange av dem, men alt som har med sex å gjøre, det måtte bli forbeholdt mannen min. Sex ti ganger med samme mann, det kan jeg godt gå med på. =o) Men den dorullgreia,- er det ikke tungt å gå med dorull i dusken? Man tørker seg jo heller der...huff...
milk Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Ja, skikkelig synd at de har fjernet sexknuten, for da slapp du jo unna å få en haug med kjønnssykdommer. Trist!! Ja, la oss gjøre alt for de fanastiske russekutenel!!! Kjønnssykdommene kunne jo vært et flott minne etter russetiden ,og hvis du hadde vært riktig heldig så hadde det vart hele livet.Tjo-ho
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 HIV smitte har kanskje ingen knute???Skuffende. Chlamydia,da? Det er det jo så mye av for tiden. Bør jammen kunne få et par knuter for det,synes jeg. Så var det liksom verdt det. (ironi,for den som ikke skjønner....)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Tror neppe de går med en hel dorull:p Men egentlig så vet jeg ikke. Husker ikke å ha sett det. Selvfølgelig er det synd. Det var nærmest høydepunktet med slutten av russetiden det. Å se om noen hadde vært så dumme og faktisk villige til å vise så. Dessverre så jeg ingen - og det var litt trist.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Tok 84 knuter da jeg var russ, ble eliteruss:) Det var skamgøy. Hadde sikkert tatt de fleste på lista di:) Hos oss var den o'store å springe naken gjennom gågata. Jeg gjorde det faktisk i edru tilstand. Den vanskligste jeg gjorde var en hvor man måtte snakke et annet språk en hel dag. Den gøyeste var å sove i "hagen"(Btongen utenfor huset) til en lærer.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Naken hadde jeg ALDRI gjort:p Ikke i edru tilstand en gang. Ikke vet jeg hvorfor, ettersom jeg er så lite prektig som jeg er - men det hadde jeg ikke turt:p
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Hehe, dumme meg. Jeg sprang med mobilen i hånda, presterte å miste den så den gikk i ørten knas. Og hva gjør Malin, joda hun stopper og plukker opp mobilen. Akkurat da strømmer masse folk ut i fra et utested og gauler "NAKEN RUSS" Og i et brøkdel av et sekund tenkte jeg. "Hvor? Åja, faen meg spriiing." Så presterte jeg å bli sur fordi de andre sprang fra meg. Hehe, rart det der, at de ikke ville stå der nakne og vente på at jeg plukka opp mobile:p
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Haha! Jeg så for meg at du løp alene!! Jeg ble litt satt ut :-P Hadde jeg hvert fall aldri turt... Jeg hade blitt drept av familien min hvis jeg hadde løpt naken og de hadde sett bevis senere - for å si det mildt;-D Hadde blitt drept uansett hva skjemmende bilder:p Æresdrap vet du.
Gjest -<<- Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Russetid er for dumt. Hadde ikke tatt noen av dem.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 27. april 2008 #13 Skrevet 27. april 2008 Russen er patetiske. Jeg har ikke angret en dag på at jeg meldte meg ut.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 Det vet jeg ikke riktig. Vokste aldri opp i Norge, så fikk ikke sansen for russetiden på den måten. Men helt siden jeg begynte på skole her ble man vel foret opp til at det var det ene store man så frem til. Alle gjorde jo det store ut av det - gledet oss til det var vår tur også. Jeg tror jeg liker det fordi russetiden innebar mye samarbeid og krangler - mye morsomme og fine minner, mange teite og tullete minner. Og egentlig var det en veldig avslappende tid - sosial og for øvrig. Og langtifra bare fyll og tull.
Gjest -<<- Skrevet 27. april 2008 #15 Skrevet 27. april 2008 Folk flest er idioter. Det gjelder ikke minst folk i russealder.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #16 Skrevet 27. april 2008 Jeg vil ikke si meg uenig i det. Men jeg likte uansett russetiden. Handler jo litt om hva man selv velger å gjøre og være en del av. Er idioter rundt meg hele tiden uansett. Bare velger å ikke gjøre noe videre med det - lar dem være idioter, og det er det.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #17 Skrevet 27. april 2008 Dumt er det nok. Men jeg hadde det ihvertfal utrolig artig.
piano♫ Skrevet 27. april 2008 #18 Skrevet 27. april 2008 Jeg var russ bare på liksom, tror jeg. Hadde russedress, tok noen få knuter, var med på noe av moroa, fordi vennene mine var der. Syntes hele greia var småteit, og gjorde ikke noe big deal ut av det. Hadde venner som tenkte det samme.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. april 2008 #19 Skrevet 27. april 2008 nr 9 ølkork skal jeg greie helt uten noen problemer. nr 11 smilebuttun. å ha en seriøs samtalle med sinnatagen i 20 min er jo nesten det samme som og henge på dib nr 39 lekebil. 10 runder i rundkjøringen... hihi nr 51 badeand. jeg kan godt bade sammen sug lut i en fontene og skrubbe henne med en øm hånd. (blir du med?) nr 60 pakreingsbilet. det hørest ekstremt festlig ut og "Stjele" en parkeringsplass. nr 63 bjelle. tutt = skål skilt er humor nr 77 juletrekule. synge julesang og gå rundt et tre i 10 minutter kan jeg gjøre av ren festlighet uten å være russ.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #20 Skrevet 27. april 2008 Hmmm, det mangler jo alle de spenstige knutene her da?! Hvert år får Oslorussen knute for å voldta en russ fra en på forhånd angitt skole i Bærum feks. Var veldig heldig det året jeg var russ, da ver det nemlig skolen jeg gikk på som stod for tur... (ikke det at det plaget oss siden vi var mindt i oppkjøringen til NM og likevel ikke deltok noe særlig på arrangementer)
ragna Skrevet 27. april 2008 #21 Skrevet 27. april 2008 djeeses?? rett og slett bare voldta en person i sakens navn? det var det jeg visste; oslorussen er dølle.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #22 Skrevet 27. april 2008 Husker året jeg var russ, da hadde en skole i nerheten en knute som var å ha sex med en medruss, en å ha sex med en førsteklassing (vgs), en for å ha sex med en på ungdomskolen, og tilslutt en knute for å ha sex med en på barneskolen. JIPPI! Kjempebraaa!
ragna Skrevet 27. april 2008 #23 Skrevet 27. april 2008 hvilke planet lever dere på nå igjen? fortell meg at ingen tok knutene?
Gjest Skrevet 27. april 2008 #24 Skrevet 27. april 2008 Jeg mener å huske at det ble oppblåst i media og at knuten ble fjernet rimelig kjapt.
ragna Skrevet 27. april 2008 #25 Skrevet 27. april 2008 det er ikke så mange årene siden? føltes som om noe piltret meg i erindringen eller noe. men at knuten i det hele tatt ble foreslått? man er pittelitt pittelitt voksen når man er 18 år. noen får jo barn i den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå