kei80 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 jeg hadde TR 2 mars..Så syklusen min er helt ute å kjøre..Men er det noe vits å begynne å teste EL igjen før neste mens kommer?virker jo som den kan bli stund til siden jeg har tippa over 50 dager.. Noen som har peil?Vet ikke om det er 14 dager til jeg før mens eller ikke,men er det enn mulighet for at jeg kan finne EL nå,vil jeg teste..
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Jeg hadde en syklus på 67 dager for noen mnd siden og først så hadde jeg litt blod på papiret før jeg fikk eggløsningsslim på dag 50.. Hadde aldri fått en positiv eggløsningstest, heller ikke eggløsningsslim. Tok en test på dag 50 bare på gøy og den var så positiv at det ikke gikk ann å ta feil.. Så regner med at jeg hadde eggløsning en dag eller 2 etter det.. Og mensen kom 17 dager etter den positive testen.. så det går ann.. desverre for meg var det eneste gangen med positiv test.. Og mannen var selvfølgelig bortreist ( Så det er nok mulig ja.. Håper den dukker opp med deg snart!!! )
kei80 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 tusen takk for svar får se hva jeg gjør,egentlig har jeg bare lyst til å teste og teste til det dukker opp noe!! Vil ikke gå glipp av noen muligheter når jeg har mens annenhver mnd.. Lykke til med ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå