iznogood Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 og da kaster de opp alle sammen. stakkers minsta lå og sov i en dam av ***, hun ble ikke helt fornøyd over å blir røsket ut av drømmeland og dyppet i badekaret. selv føler jeg meg blek om nebbet :-) men det gjør jeg bestandig når alle barna er syk. så da ble det ingen pleie seg selv dag i dag - og sikert heller ingen hagearbeid i øsregn dag i morgen :-/ dette er tredje runden med omganssyke på 5 uker - så nå må det vel snart være gjort.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Huff stakkars dere, omgangsyke er bare så kjedelig. God bedring da Håper det blir hage og pleie ganske snart.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Uff da!!! Omgangssyke er fæle greier og du som må styre med alt på egen hånd får jammen kjørt deg......Og tredje gang på 5 uker da - hva er det som skjer!!! GOD BEDRING til alle sammen, hold ut og en dag iznogood, en dag. Da er det din dag:-)
Maud Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Æsj æsj æsj, omgangssyke er noe dritt! Håper du slipper unna med annet enn følelsen av at du snart blir smittet. Snart kommer sola og gode dager på din kant av landet også og anledning til å pleie deg selv!
iznogood Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg sliter litt med å skjønne at den der omgangsyken kommer igjen og igjen... Nå må da snart alle i byen ha hatt den opp til flere ganger. Men som dere sier - det kommer en dag i morgen, vi må tro og håpe at i morgen.... blir det soool... trallala :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå