Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Eventuelt Johanna eller Elisabeth.... Hvilket er finest (og hvorfor?) =)
Heaven har født::) Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Datteren min heter det, så jeg syntes selvfølgelig det er fiiiiint:)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Takk for svar, jeg synes Victoria er så nydelig. Anyone else?:-)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Victoria! Det heter min lille søster;o)
Skogro Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Nydelig navn!!!.....at jeg ikke har tenkt på det før,liksom:)
Norwegian by injection Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Dattera mi paa 8aar heter Victoria......Kjempefint synes jeg!!!
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Synes det er et "mektig" navn, og ser for meg ei nydelig jente. Kjenner kun ei Victoria, og hun er iallefall kjempeskjønn.
~Maja Mor~ Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Jeg liker Vivtoria best, det er vakkert :-))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Victoria er kjempe fint =) Står på vår liste over navn til nestemann =)
heisand? Skrevet 27. april 2008 #13 Skrevet 27. april 2008 victoria med c er veldig pent. det heter en god venninne av meg:)
Mamsen87 :) Skrevet 27. april 2008 #14 Skrevet 27. april 2008 Ville ikke brukt noen av de.. Men av de er Victoria penest.
cherry coke Skrevet 27. april 2008 #16 Skrevet 27. april 2008 Liker ikke Victoria så godt, men de to andre er kjempefine.
sjokolademams Skrevet 27. april 2008 #17 Skrevet 27. april 2008 Det heter min datter, det er nydelig syns jeg!
*Minnie Mus* Skrevet 27. april 2008 #18 Skrevet 27. april 2008 Elisabeth er finest, Viktoria (liker det med k best) på andre og Johanna er jeg ikke sååå glad i..
katlinka Skrevet 27. april 2008 #19 Skrevet 27. april 2008 Liker ingen av navnene spesielt godt. Elisabet klinger dog best i mine ører.
prebs Skrevet 27. april 2008 #20 Skrevet 27. april 2008 Alle er fine, ville rangert sånn: 1.Elisabeth 2.Victoria 3.Johanna (med E til slutt ville det stått først.)
meg & to små vampyrer Skrevet 27. april 2008 #22 Skrevet 27. april 2008 Johanna var jo kjempefint, synes jeg.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 27. april 2008 #23 Skrevet 27. april 2008 Alle navna er fine, men Johanna og Victoria er finest! Vet nesten ikke hvem av de to jeg liker best- jo, kanskje Johanna
MissBenz Skrevet 27. april 2008 #24 Skrevet 27. april 2008 Dattera mi her Victoria. Synes det er det peneste navnet ja
Gjest Skrevet 27. april 2008 #25 Skrevet 27. april 2008 Tusen takk til alle som har svart. Interessant å høre hva andre mener:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå