Twintipp og himmelblå Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere:-)) Håper dagen din blir kanooooooon og at du får masse oppmerksomhet som seg hør og bør. Stooor gratulasjonsklem fra Tonje
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Takk Tonje vennen:) Mor ville la dagen passere i stillhet, men Johanne har invitert både den ene og den andre så da blir det bursdagsfest hehehehe
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 For første gang tror jeg jeg tok den: Er LOTP forkortelse for "Leader of the pack"...? =) Uansett, gratulerer med dagen, LOTP:-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Hiihihihihihi, ho er så skjønn:o)))) Fornuftige tulla det se:o) Klart mamma fortjener oppmerksomhet fra både nær og fjern i dag:o) Sikker på at det er en spesiell som følger ekstra med på jenta si idag ja;-) Klem
Gjest Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Ja helt sikkert. Synes fortsatt det er vanskelig å feire slike dager faktisk. Mulig det høres helt teit ut, men sånn føler jeg det jo. Skikkelig sentimental her jeg sitter.....
Twintipp og himmelblå Skrevet 26. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. april 2008 Jaa, det skjønner jeg godt! Prøv å tenk at på denne dagen i dag, var den mest spesielle og fantastiske dagen i hennes liv. Dagen hun fikk veslejenta si:o) Og den må feires, for det var jo en STOR dag:o) Også jentene dine da, som sikkert liker å gjøre litt ekstra stas på den fine mammaen sin.. Og det holder jeg med de i:o))
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 Gratulerer med dagen..:0) Håper du får en fin dag, det fortjener du virkelig, unner deg det beste i verden..-<--<--@ (<- skal forestille en blomst hih) Hvis det hjelper noe så blir jeg også veldig sentimental på slike dager, og jeg er helt sikker på at hun feirer jenta si i dag:) Mange bursdagsklemmer fra Lisa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå