Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 ...som dere? Nå snakker jeg om små barn. Vi har en på snart 3 mnd og han sover fremdeles i samme seng som oss, og legger seg samtidig som oss på kvelden. Har lyst til å begynne å legge han tdligere så vi får litt kveld for oss selv. Men det er ikke så enkelt... Får vel bare sette i gang og begynne å prøve...
Blue Lady Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Nei, de har aldri sovet i min seng. Men Mina sover helt inntil i sin seng. Begynte å legge Mina kl 1900 da hun var 5-6 uker, førstemann var ca 3 mnd da han måtte legge seg kl 1900
Sommer & sol:-) Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 mine to har alltid sovet i egen seng fra dag en...
Gjest Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Ja, jeg merker det nå, at jeg kanskje skulle latt han sove i egen seng fra starten av, men man lever og lærer Det har jo vært veldig deilig å ha han ved siden av meg, både for kosens skyld, og praktisk med ammingen og min søvn. Problemet nå er at han føler at det er så trygt å sovne inntil mamma...
Sommer & sol:-) Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 ta putetrekket til puta di,en genser, t-shirt e.l. og legg i senga hans.. da har han fremdeles din lukt rundt seg... min på 20 mnd får innimellom låne puta mi hvis han er sår om kvelden og ikke vil sove,eller er no annet... godt å kjenne mammas lukt:-)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Hun sovner i egen seng, men kommer over i min iløpet av natta. Synes det er kjempekos!
Skogro Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Har du prøvd, da? Vi "skjemte bort" Mina ved å rugge henne i vogna så hun har sovet der til nå. men la henne i senga for en uke siden og det var ingen problem.....kommer opp til meg på nettene men noen ganger legger jeg henne tilb i senga og det funker fint.... går seg til det der. Vil du ha ho i senga så hvorfor ikke?
Fire småtroll Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Ungene her har sovet i egen seng fra første natt de, og minsta nå var ca 3 mnd da hun begynte å sovne i vogga i stua klokka halv åtte og ikke våkne da jeg løftet henne inn på soverommet når jeg skulle legge meg. Da begynte jeg å legge henne på soverommet halv åtte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå