♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Viss det går for lang tid mellom måltidene så blir jeg så "rar".. skjelver på hendene,føler meg dårlig,nesten kvalm,kaldsvetter.. Redd jeg skal ramle i bakken... Det trenger ikke gå mer enn 2-3 timer før jeg blir sånn jeg beskriver. Vanligvis trenger jeg ikke spise så ofte.... Føler hele kroppen blir helt "spaghetti",kraftløs... Hva er dette for noe?? Vet jo at dette ikke er noe farlig,men det plager meg fysisk å bli så rar til tider.... Blodtrykket mitt bruker å være lavt,men ikke så lavt at det er noe å "snakke om" liksom.. (Er 14 uker på vei)
Sjokoladekaka Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det er nok blodsukkeret ditt som er litt overivrig i tjenesten;) Har det sånn stort sett alltid, og eg er ikkje gravid:)
Sjokoladekaka Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Eg meinte insulinet ditt er overivrig...hehe
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Føles som om det kan være lavt blodsukker,men det rare er at dette opptrer flere ganger pr dag,og blir liksom ikke helt i orden alltid mellom "slaga".. Idag har det vært skikkelig ekkelt... Har trykkt i trynet en melkerull og drukket cola nettopp så jeg skulle få litt sving på sakene,men det hjalp ingenting.. Blir nesten litt sprø av å ikke kunne kontrollere min egen kropp liksom..
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 Det er fullt mulig.. Men hva kan jeg gjøre med det da?? KAn jo ikke drive å spise hele tiden heller. Er såå enormt matlei for tiden,sjelden sulten,så jeg spiser egentlig mest pga jeg må,ikke fodri jeg har så lyst på noe liksom. Sjelden jeg spiser sjokolade og drikker cola,sånn som ikvled,men følte jeg bare måtte siden jeg er skikkelig shaky..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå