Gå til innhold

Og DER var termindagen gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"I dag er det søndag 27. april.

Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -0 dager (0 uker) til termin søndag 27. april 2008."

Helt ufattelig at jeg "plutselig" er her, 9 mnd har gått superfort!

Må innrømme at den siste uka har vært lang; tre netter på rad med maserier og ektremt lite søvn.. Nå er jeg KLAR for fødsel, på tide frk Livmor blir det snart også!!

De er foressten likegodt regelmessige og kraftige på nettene, tøyseriene mine, men så avtar de på morran... Og lurer meg litt innimellom på dagtid, akkurat nok til at jeg får opp forhåpningene om at NÅ skjer det noe. ...Og så dabber de av igjen. Acccchh!

De av dere som ennå er våkne, kryss gjerne fingrene for meg og skikkelige rier i natt! Begynner å bli sliten av ektremt dårlig nattesøvn og vondter hist og her. På forhånd takk, jeg har jo tross alt 0 dager til termin :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen,

Jeg krysser fingerene for deg! Hvis ikke det skjedde noe inatt da..?

Masse lykke til med ALT - søndagsklem fra DollyD

(19 dager til termin)... wiii...

Skrevet

Tusen takk, Dolly. Ingen fødsel, men for 1ste gang på leeenge har jeg sovet 12 timer UTEN halsbrann, kun oppe og tissa to ganger og kynnerne er ikke vonde. Vet jeg egentlig burde være skuffa, men det var deilig å sove ut... Så NÅÅÅÅ er jeg klar!!

Gleder meg villt&uhemma til å møte knøttet på utsiden snart, gudene skal vite hun lar vite av seg på innsiden. Meget aktiv liten knott, gitt :)

Lykke til alle dere som har termin i dag, snart er vi i mål!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...