Arb.ledig husmor Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Så i mrg får han en t-skjorte av snuppa der det står: Trim for eldre... hihi
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Åhhh, det vil jeg også gi mannen min til bursdagen. Hvor fikk du tak i den?
Arb.ledig husmor Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 www.probat.com Han ble faktisk glad for den også )
Arb.ledig husmor Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 sikkert .no viss ikkje .com funke... hehe. Huske rett og slett ikkje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå