*Januarbaby*09 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jeg ammer fortsatt litt, hovedsakelig bare morgen nå siden vi ikke har klart å bli gravide hittil. Fikk menstruasjonen igjen i februar, da min sønn var 10 mnd. Har siden da prøvd aktivt, og kuttet ut ammingen stadig mer ettersom vi tror den kan hindre oss i å lykkes med å bli gravid på ny selv om jeg har fått menstruajsonen. Noen andre her i samme situasjon?? Noen som har klart å bli gravide uten å gi opp ammingen helt?? Har jo veldig lyst til å fortsette å amme litt til, men så vil vi jo så gjerne få to tette og!
Mikkemafian Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Hei du.. Akkurat i samme situasjon. Lilletrilletralle er snart 7 mnd, og vi prøver denne mnd fordi jeg fikk TR i april.... Har altså første perioden, og vet veldig lite om det er system på sakene ennå. Vil veldig gjerne ha 2 tette... Har ikke vurdert å kutte ammingen ennå. Tok det lang tid for deg å bli gravid sist?? Vi måtte til med prøverør, så vi har egentlig ikke kjempehåp om å klare det på egenhånd denne gangen heller. Men det skader ikke å prøve:)
*Januarbaby*09 Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Her tok det ikke lang tid, nei;) Var ikke planlagt, men ble veldig glad da vi fikk positiv test. Ønsket om 2 tette har alltid vært til stede, positiv erfaring med en søster som er 15 mnd. yngre. Så hadde håpet at vi skulle få det til snart;) Ammer bare morgen nå, så håper at spiren sitter i mai=D Hvis ikke så kutter jeg ammingen helt. Sønnen min er snart 1 år nå, så da er det ikke noe problem å kutte ammingen i utganspunktet, men det er jo så trist siden vi egentlig ønsker å amme lenger=S Får håpe dere klarer det på egenhånd denne gangen=) Krysser fingrene for oss alle!! Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå