Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Kan man dette hvis vannet har gått? Ønsker å bruke badekar som smertelindring, men har hørt man ikke får det hvis vannet har gått. Stemmer det? Er jo mange som velger å føde i vann.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Kommer an på hvilket sykehus du er på. Da jeg fødte i Skien fikk jeg beskjed om at de som hadde hatt vannavgang ikke fikk føde i badekar.
Arb.ledig husmor Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Eg hadde vann som smertelindring, og vannet mitt var gått... Det var kjempedeilig å ligge i badekaret mens åpningsriene stod på...
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 26. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2008 Skal føde på St Olav som har badekar på alle fødestuer
Gjest Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 http://www.fodsel-i-fokus.org/index.php?option=com_content&task=emailform&id=42
Gjest Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 SBHF tilbyr ikke fødsel i vann, men åpningsfasen får man bade. Jeg badet i flere timer jeg, selv om vannet var gått...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Ja, jeg har kun hatt badekar som smertelindring med begge mine.. Med eldste var ikke vannet gått, men med lillemor tok de vannet før jeg gikk i badekaret (igangsatt fødsel), så det må jo gå an.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Så lenge det var fin farge på vannet som gikk, så er det ingenting i veien for å hoppe i badet. Sånn personlig syns jeg det var forferdelig å ligge i badekaret da. Men det er nok en smakssak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå