Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Sett deg og skriv du, Lost er ikke pensum. *streng, rynket panne, grå knute i nakken, rapper deg over fingrene med linjalen når du tar etter fjernisen*
Jodasåneidaså Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Så eksamensstreng du er, luten! Kan jeg også abonnere på deg?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Absolutt. Det er faktisk der jeg har min spisskompetanse. Femti kroner uka for grunnpakka, og så er det mulig å kjøpe ekstraytelser.
Jodasåneidaså Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Får jeg rabatt om jeg flasher muggene på hagefesten din? (De er penere enn Merkels.)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Det er ikke det eneste du får Men først må jeg være streng, så kan vi ta betalinga etter hagefesten - hvis det fx blir snø og du ikke vil flashe så blir regulær grønn lapp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå