Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Bare lurer jeg... *fritidsproblem denne lørdagskvelden* =)=)=)
LandsyLovepump Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 det er mange det. Cascada - another you Air supply - all out of love Alan jackson - the sound Alan jackson - remember when Alan Jackson - drive Garth brooks - beaches of cheyenne +++
Lova Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Hm, den var vanskelig. Har mange favorittlåter men den første låta som dukker opp i hodet mitt må være "Times like these" m Foo Fighters. Den gir meg en vanvittig energi hver gang:).
Musseknapp Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Godt å se at ikke det er bare meg med fritidsproblemer ;-) Har flere favoritter: Landing in London - Three Doors Down Love Conquers All - Deep Purple Sail Away - David Gray Majesty - Madrugada River - Bruce Springsteen
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Den fineste akkurat nå er Enden av november med Kaisers Orchestra
Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Jeg har to favorittsanger. De synges av samme band - danske Michael Learns To Rock. Den ene heter "The actor" og den andre heter "That's why you go away". To nydelige sanger som har vært mine favoritter siden første gang jeg hørte dem. Husker ikke helt når jeg hørte dem første gangen, men jeg må ha gått i fjerde eller femte klasse... Kommer nok alltid til å være favorittene mine de to sangene der =)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Sangen som aldri dør, som jeg aldri blir lei av og som betyr mer for meg enn noen annen, er Lovesong av The Cure. Ellers har jeg flere sanger som er stødige andreplasser; også de hovedsaklig fordi de representerer en spesiell hendelse/periode i livet mitt. Johnny Cash - Rose of my heart Guns n Roses - November rain Too Far Gone - Så Fin Dolly Parton - Jolene David Sylvian - Ink in the well Skal forresten sjekke ut sangene "deres" også; alltid gøy med nye impulser!
Mamsen&2Gull Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Er er på snoking jeg men jeg svarer likevel:) Den absolutt fineste sangen jeg vet om er: Sting - Fields of gold Andre fine: Alabama - Angels among us (nynnet på den under de verste riene, hehe) Lonestar - Amazed Gabriellas sång - Så som i himmelen Garth Brooks - The dance Kurt Nilsen og Willie Nelson - The lost highway
MiEli Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Er jo mange fine, men Dire Straits - Brothers in arms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå