Gå til innhold

Det er jo bare dårlig gjort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

1.mai kommer på kr.himmelfartsdag!:(

Også et år som det er skudd år på!!!!

Men jeg har perm, så merker ikke særlig til det:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det er på en lørdag...

Wuæææ:P

Skrevet

Tenkte 17 mai jeg:P

hehe

Skrevet

Haha:P

kr. himmelfartsdag er kun på torsdager, men det jeg skreiv først er faktisk sant! Det faller på samme dag, dobbel hellig dag

Skrevet

Kristi Himmel er alltd på en torsdag...... Og ja det er kjipt at vi blir "fratatt" en fridag... For oss som ikke er i permisjon...

Skrevet

Blir jo også pålagt en ekstra dag p.g.a. skuddår. De med fastlønn får jo ikke betalt for den dagen...

Skrevet

I fjor ble vi også snytt for en helligdag, for da var kr.himmelfarts dag og 17.mai på samme dag...

Skrevet

Haha!!! hadde perm da og!!!!

Dette var nøye planlagt;)

Skrevet

Vi får glede oss til jul, mener julaften kommer på en onsdag:)

Skrevet

1,mai på kristi himmelfartsdag og 17. mai på en lørdag..2 fridager blir vi frarøvet dette året..

Skrevet

Oj... det hadde jeg ikke tenkt på....

Blir jo frarøvet 17.mai, siden jeg begynner å jobbe 16. mai...

Ikke så nøye planlagt som jeg trodde;)

Skrevet

To fridager? Jobber alle i Norge mandag til fredag, mener du, lille meg venter nr 3?

Skrevet

Nei..jeg har faktisk jobbet julaften også jeg på kvelden da jeg jobbet som pleieassitent, og påskedager osv.

Men nå tenkte jeg mere på vi som har mandag til fredag jobb da :) vi blir frarøvet 2 fridager dette året..

Dere blir vel heller frarøvet 2 dager med 133% tilegget visst jeg skal vinkle det den veien hehe

Skrevet

nei forresten dere får 133% tilegget 17 mai..er bare 1 sånn dag dere blir frarøvet ;)

Skrevet

Eh nei, jobber på kjøpesenter, får ekstra fridager, ikke noe 133%;o) Opereres ikke med noe 133% i min bransje uansett...

Skrevet

men da har du vel fri på røddager? visst du jobber på et kjøpesenter vel?

Skrevet

Ja da, men får jo ikke lønn når jeg ikke er på jobb;o)

Skrevet

får du ikke lønn for røddager der du skulle ha jobbet visst det hadde vært hvite? Det får iallefall jeg..

Skrevet

Er verre at alle barna skal gå hjemme å dra seg i 4 dager i strekk synes jeg....hehe måtte le av datteren som trodde nest minste skulle bhg på fredag men den gang ei....gleda seg til det,da liksom..:) her er ihvertfall planleggingsdag på fredag:):)skole og bhg. JADA:):):)får finne på noe vel:):)

Skrevet

Nei, for jeg jobber ikke turnus. Det er bare når man jobber turnus at dette slår inn. Jeg kan jo jobbe de andre 5 dagene den uka, ikke sant? Og dessuten har jeg et syn som sier at det ikke er riktig å få lønn når man har fri og ikke er på jobb:o)

Skrevet

Samme her:o) Fri på fredagen også...

Skrevet

Sån skulle det vært hvert år! Det er alt for mange fridager om våren likevel. (Over tid er det foresten ikke slik at folk taper på det. Det er tatt høyde for slike sammenfall ved beregninger av lønn, feriepenger osv.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...