Gå til innhold

Føler det er forseint nå:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo egentlig veldig lyst til å gifte meg, men etter av vi har vært sammen snart 8 år, samboere i over 5 år,og 2 barn sammen syns jeg det er forseint med kirkebryllup, hvit kjole og stor fest:(

Tinghus bryllup er ikke aktuelt for noen av oss, og føler at alle maser hele tiden:(

Økonomien setter også en bremse på bryllups planer, siden vi har en del å tenke på med huset, og opppussing, så ser ikke for meg at det er mulighet for det i dette 10året:(

*Æsj* måtte bare syte litt:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldri for sent, hvis dere føler at det er det dere vil! :)

Vi har vært sammen i åtte år, samboere i fem år - og venter barn til høsten. Brylluppet står sommeren 2009 eller 2010 - ikke helt bestemt enda!

Og vi gleder oss! :)

Skrevet

Slik tenkte jeg også. Men så ble det til slutt et heidundranes kirkebryllup, med hvit kjole og hele sulamitten - og det ble fantastisk! Anbefaler det på det varmeste!!

Og bedre å angre på noe du har gjort enn ikke gjort, sier de gamle..

Kjærligheten skal jo feires, spiller ingen rolle om det er "gammel" kjærlighet, vel! Gjør det dere ønsker!

Skrevet

*Fremdeles deppa*

Det nærmeste frieriet jeg har hørt er: joda, jeg vil jo gifte meg en gang....

HI

Skrevet

Samboere i 10 år, forlova i 1, gift i 4 år nå. Ett barn hadde vi når vi gifta oss. Kirkebryllup og det hele!

Ta å fri du da vel?? Eller sett en dato og be han møte opp i dress..hehe.

Klart du skal ha hvit kjole og være prinsesse for en dag du også :)

Skrevet

Synes det er kjempefint og lekkert med hvit brudekjole,kirke og hele pakken,selv om man har vært sammen lenge og har barn-Tenk,dere trenger ikke se dere om etter brudepiker og brudesvenner.

Nydelig familiebilde dere kan henge opp i stua,det!

Slå på stortromma og fri til han selv. Offentlig! Siden han er så treg i rumpa.

Skrevet

Kjære deg!

Det er ikke for sent ! Lag et romantisk frieri, kjøp hvit kjole og vær prinsesse for en dag.

Det vil piffe opp forholdet og bli et minne for livet,

Og gå til fotograf!

Skrevet

Det høres jo gøy ut, men kjøkken og bad kommer desverre før hvit kjole og kirkeklokker:(

Angrer skikelig på at vi ikke giftet oss før vi kjøpte oss hus.

Føler at vi startet i feil retning.

Skrevet

....hvorfor ikke velge noe HELT annet??

Kombiner ferie,fritid,bryllup og shopping og gift dere på ambassaden f eks i Paris?

Koster bare noen hundrelapper med fly pr person.......

Finnes massevis av fine og barnevennlige hoteler rundt Eurodisney.......

Gift dere på tidlighøsten og ha kombinert ute/grill/feiringsfest utendørs...... Billig og orginalt.......;)

Er jo ikke værre enn det da.....;)

Skrevet

Vi vil gifte oss etterhvert, men vi har tenkt å gjøre det enkelt. Ta med oss barna, evt. forlovere og reise bort. Vi velger å gjøre det slik siden foreldrene til samboer er syke og uansett ikke klarer å delta i et bryllup. Så siden vi har lyst å gifte oss, og ikke vil gjøre dette til en sår dag, velger vi altså å feire oss selv på den måten. Billig blir det også. Så hvis det ikke er selve festen du har lyst på, så er det jo en mulighet for dere også.

Skrevet

Ikke dumt!

Kjenner jeg fikk et smil i munnviken nå!

Når man her bodd så lange sammen blir det litt rart med kirkebryllup, men sammtidig er det noe nesten alle ønsker seg...

Men tinghuset er jo så gørr!!!

HI

Skrevet

Et vennepar leide partytelt, bord og stoler og satte opp en paviljong i hagen, der giftet de seg, i hvit kjole og det hele... Serverte helstekt gris med tilbehør, hadde band og tidenes sommerfest. Utrolig gøy!

Skrevet

Hmmm, her tenker vi litt på å gifte oss samtidig med barnedåpen. :)

Da blir det både kirkebryllup, og en liten fest slik som vi ønsker. Og det passer inn i et stramt budsjett! :)

Kanskje det hadde vært noe for dere og?

(vel å merke hvis dere har barn som ikke er døpt allerede da..hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...