Trenger hjelp!! Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 får man da besjed om hvis alt så bra ut??Eller må man ringe legekontoret??
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hvis der er noe galt får du beskjed, men om det ikke er noe å skrive hjem om, så hører du ingenting.
Trenger hjelp!! Skrevet 26. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2008 Ok,da kan jeg kansje puste ut da,er ver en mnd siden jeg hva :-)
Bæremeisen Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Legen gir deg svar på de spørsmålene du måtte ha der og da. Og ja, det han kan se med sitt blotte øye sier han som regel noe om da... Tar du derimot en celleprøve, vil de sende deg et svar i posten om ting ikke er som de skal. Evt, så ringer legen din deg.
ayla05 Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 jeg har vært ute for at de har glemt å gi meg beskjed, så hvis du er usikker så ta en telefon til legekontoret. var ikek noe farlig at jeg ikke fikk beskjed den ene gangen, men litt ubehagelig at man ikke kan stole på at man får den informasjonen man skal ha!
Northernlights Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Jeg spør alltid uansett,jeg. Opplevde nemlig at de glemte å si fra om en infeksjon en prøve sønnen min tok engang, og han ble skikkelig syk. Kunne dødd,hadde ikke jeg dratt tilbake med han.- Viste seg at streptokokkene hadde gått i blodet. Ingen fortalte meg han hadde strep i halsen,etter at de hadde testa han.-Det ble rett og slett glemt. Jeg ringer derfor alltid,uansett hvilken prøve det er, for å få svar. =o)
Trenger hjelp!! Skrevet 26. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2008 Skal til lege til uken så da må jeg bare huske å spørre,glemte det sist gang...Takk for svar,,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå