Gå til innhold

Rier som har dabbet av...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippet for tredje gang igår da de har hatt mistanke om svangerskapsforgiftning. Og etter dette startet selvsagt riene. Men nå har de dabbet av og har de kun nå og da. Noe jeg kan gjøre for at de skal ta seg opp igjen? Blir satt igang på mandag hvis ingenting har skjedd innen da.

Har forresten termin på torsdag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg mannen, og ut og gå. Hopp i kassa og bruk han for det han er verdt etterpå, så kanskje det setter igang igjen. Heldig du er , som er så langt på vei. Lykke til med riestart på nytt og fødsel, og det lille nurket:)

Skrevet

Vært ute å gått i 3timer idag, og tar ikke helt sjansen på sengekos da jeg nesten har 4cm åpning.

Skrevet

Du har såpass med åpning ja:) Skjer nok noe snart. Har du trapper i huset da?? Sterk mat?? Nåvel, sender deg masse fødestøv''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''***************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************:)

Skrevet

Hvorfor ikke??

Trodde du ville få fart på sakene.

HAr du fått beskjed om å avstå fra sex?

Skrevet

hmmmmm...med 4 cm åpning så kunne de egentlig ha tatt vannet på deg for å få fortgag i sakene, det måtte de gjøre alle tre gangene med meg....hodet kom rett og slett ikke langt nok ned før det var gjort så det ville ikke åpne seg og riene ville ikke øke på...

Synes du skal ringe å høre ed ei jordmor jeg hvis du tross alt har 4 cm åpning....om det er noen mulighet for at de kan ta vannet og få fortgang på det.. :-)

Synes du er helgdig jeg, spennende å før, har had 3 supre fødsler selv... Håper du er like heldig som jeg har vært...og et tips:

Ri riene av og pust inn med nesa og ut med munnen...ROOOOOOLIG!! Et varmt bad kan faktisk gjøre sitt for at det skal få fortgang..så lenge ikke vannet har gått kan du trygt bade i eget kar :-) Varmen kan gjøre sitt for at du slapper av i kroppen, for er man litt anspent og stresset så kan faktisk det hemme riene!

Lykke til , tipper du har født innen i morra natt jeg...

klem :-)

Skrevet

Har ikke fått beskjed om det, men hadde ikke følt meg komfertabel med det når det er så mye åpning, pluss at jordmor faktisk tok på hodet til babyen da jeg ble strippet. Blir uansett satt igang på mandag så er ikke superstress om hun ikke kommer før da. Men hadde jo vært morsomt om det skjedde før:)

Skrevet

Ble som sagt strippet igår på sykehuset og hvis jeg ikke føder iløpet av helgen så tar de vannet mitt kl 08 på mandag.

Skrevet

Da har du ikke lenge igjen uansett :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Forstår godt det,men viss du blir desperat,så er sæd en av tinga som kan gjøre at riene starter.

Kopiert fra helsenett.no:

#Det er nemlig slik at sæden inneholder prostaglandin som er et av de stoffer som er med på å starte en fødsel.

Orgasme hos mor kan også føre til rytmiske sammentrekninger i livmoren. På denne bakgrunn er det derfor noen faktisk anbefaler økt seksuell aktivitet rundt fødselstermin som en naturlig metode å sette igang en fødsel. #

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...