Gå til innhold

ang. utredning.... hjelp??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og mannen min har prøvd å bli gravide i litt over et år nå, og var hos legen og startet utredning i midten av denne mnd.. han skulle sende meg til gyn for en sjekk..

noen som vet hvor lang ventetiden er for å komme til gyn?

tar selve prosessen lang tid, før man evt får hjelp? (f.eks aih/ivf?)

noen som vet??? :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

 

Jeg tror det er store variasjoner på ventetid- avhengig av hvor i landet du bor. Selv oppsøkte vi Volvat, det koster litt men man får raske svar på ting som vanlig gyn undersøkelse og sædkvalitet. Det var vel verdt pengene!

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...