vi3blir4 Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 jeg og mannen min har prøvd å bli gravide i litt over et år nå, og var hos legen og startet utredning i midten av denne mnd.. han skulle sende meg til gyn for en sjekk.. noen som vet hvor lang ventetiden er for å komme til gyn? tar selve prosessen lang tid, før man evt får hjelp? (f.eks aih/ivf?) noen som vet??? :-/
sirkeline77 Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Hei! Jeg tror det er store variasjoner på ventetid- avhengig av hvor i landet du bor. Selv oppsøkte vi Volvat, det koster litt men man får raske svar på ting som vanlig gyn undersøkelse og sædkvalitet. Det var vel verdt pengene! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå