mpb♥ Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Har et sånn innbygd et i pc, men jeg får ikke startet en samtale i messenger. Da får jeg beskjed om at det enten er i bruk, eller ikke plugget i. Og det er i hvert fall ikke i bruk. Hvor kan jeg finne noen innstillinger til cammen, unntatt i noen av flikene i messenger, for dem har jeg allerede prøvd. Noe som vet?
Korse76♥ Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 har du forsøkt å starte maskinen på nytt? Vet det har hjulpet for andre som har det problemet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå