Gå til innhold

Nå gir jeg opp sv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som lærer har jeg jo nesten en slags forpliktelse ovenfor sv, men når dumme Inga nå går ut og sier at man skal forby bensinbiler, og heller gå for biobrensel og strøm gir jeg opp. Skal ikke sv liksom tenke på miljø og resten av verden?

Biobrensel har jeg til det kjedsommelige fortalt at jeg mener er tåpelig, fordi å fylle mat på tanken på bilen er ren arroganse.

Strømbiler? De bruker strøm, hva gjør vi i Norge når vi har for lite strøm? Jo vi kjøpter kullkraft fra Tyskland. Og miljøgevinsten var hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nesten så jeg i ren desperasjon må lage mitt eget parti så jeg slipper å stemme blankt. *rister oppgitt på hodet*

Skrevet

Jeg tror jeg ville stemt på deg. Så lenge du er for skatt og mot biobrensel. Alternativet er jo disse

http://tjen-folket.no/

Men væpnet revolusjon er kanskje å dra det litt langt?

Skrevet

væpnet revolusjon er litt heftig.

men mot biobrensel kan jeg godt være uten vansker. vil du da være min "biobrensel minister"?

for skatter er også greit, men da får vi ikke så mange stemmer :/

Gjest sug lut satan i toern
Skrevet

Dere får min! Dessuten skal jeg se tv og sykle på ståstillesykkel i hele natt, og produserer nok strøm til en middels norsk småby - samt biobrensel av helt ny type om man klarer å utnytte energien i svette.

Skrevet

Brenselsminister er meg. Da blir det deng på alle som bruker mer strøm enn snittet. Der er jeg flink nemlig.

Vi kaller det jo ikke skatt da, men velferd og gode velferdsordninger. Det vil alle ha, og de finansieres av skatter.. Og vips er langt fler enige. Synes også vi bør inkludere pila som opplsyningsminister.

Skrevet

Du kan få jobben som sykkelminister, eller utviklingsminister om du vil. Mortilgunnar er president. Eller konge. Eller keiser. Eller Mao. Hun kan velge tittel selv.

Skrevet

Jeg vil være grass-til-alle-minister. Ellers starter jeg min egen fraksjon.

Skrevet

pila som opplysningsminster og sug lut som sykkelminiser er knall! dette kan bare bli bra!

jeg vil være alenemammaminister. da gir vi intrykk av mangfold... hehe

Skrevet

grass-til-alle-minister høres litt ut som noe du burde vær i nedeland

Skrevet

Hvordan tenker du deg grass til alle? Dele ut noen biter plen her og der?

Skrevet

Jeg liker dysleksien din veldig godt akkurat nå, for NEDELAND er definitivt landet for meg ;)

Skrevet

Nei, helt motsatt: fjerne alle som ikke passer inn i mangfold og som insisterer på å putte mat på tanken og sånt, slik at "ALLE" blir få nok til at de helt fredelig bare kan rusle ut på grasset uten at noen veiver forbud-skilt i trynet på dem.

Skrevet

Jeg er utenlandskorrespondent.

Forresten, i Spania har vi biodiesel og de ødelegger motoren.

Skrevet

hehe... nedeland høres ut som et fint land. hvorfor lager vi ikke et eget land i stedet for å prøve oss på dette landet? må jo være bedre og begyne med blanke ark og fargestifter i nedeland :-) nedeland er akkuart passe stort for oss :-)

Skrevet

Da tenker jeg at Stalin hadde fin bruk av lyktestolper. Han kunne nok skremme alle.. sånn at de ble få.

Skrevet

Du er oliven- og tapasminister. Du spytter olivenstein på dem som fremdeles stemmer sv.

Skrevet

Hva spytter vi på de som stemmer FrP?

Skrevet

Men oliven smaker verre enn sur bibliotekar!

Skrevet

Doppler, det er det vi har kosentrasjoneleierer til ;-)

Skrevet

Oj, det var et kraftuttrykk, det vil jeg gjerne få låne. Liker du ikke oliven? I så fall kan du skyte dem på uønskete med sprettert.

Skrevet

TEnkte jeg skulle starte SF, jeg: SAMFERDELSPARTIET!!

Det bør slå godt an i Norge, ved å bare bygge ut veier, slik at man slipper å stå og stampe i kø opg slippe ut unødvendige partikler og gasser.

Skal BARE være sånt vippeparti. "Njæ- dersom dere går for firefelt fra Rælingen til Fetsund kan dere få kommunalministeren"

Eller: "Vi støtter dere i jakten på trygdemisbrukere om dere stemmer frem tog traseen fra Oslo til Ski, Moss og Fredrikstad...

Skrevet

Ettersom alle mine meningsfeller er sendt i konsentrasjonsleir, så ser jeg at partiet deres mangler en Helseminister og sexminister... Jeg krever så klart begge vervene:-) blir vel noe som helse og sexdepartementet!! Jeg lover så klart å sende alle som er jomfru før fylte 20 og som i tillegg har hatt mindre enn 4 sexpartnere, sammen med FRP-delegasjonen og de som smykker seg med fine titler i helsevesenet til denne konsentrasjonsleiren!!

Skrevet

Betaler du for reisa?

Skrevet

Ingen fare. vi bygger ehhheee... de som skal i konsentrasjonsleir bygger store robåter, så får de ro nedover selv!!! Miljømessig bra tiltak og ingen fare for CO2 utslipp:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...