Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har det, det treningsspillet:)? Er det effektivt? Artig? Blir det brukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpt det i dag...Har holdt på en god time nå,er kjempegøy.:))

Skrevet

Hva betalt du? Hvordan fungerer det? Synes jeg leste at det måler både vekt, BMI og fettprosent?

Skrevet

Det er gøy første dagene, men så blir det kjedelig hverfall for mine barn..

Skrevet

Har wii sport og det er kjempe gøy!!! har slått knok out på gubben hver gang!!!!

sønnen min på 4 digger å spille bowling, og får ofte flere strike en meg:s

Skrevet

Blei litt lei meg først av det må jeg si...uten å gå inn på hvilken alder den regna ut at kroppen og formen min er i og at jeg er feit...Men fillern jeg skal vise det spillet altså.Får si jeg har fått en tupp i ræva:)

Skrevet

å ja du mener det spillet..jeg trodde du mente golf eller trampoline o.l

Skrevet

kosta 899 men da har jeg konsollen fra før av...den ligger på 2400 ca nå tror jeg.Er mer et spill for voksne enn for barn dette da...Wii fit.

Skrevet

Hva ble din alder? min ble ca. dobbla:s

Skrevet

Det er balanse trening,joga,styrke og en jogge del...

Skrevet

spør om en stund jeg da. om du fortsatt holder piffen oppe med spillet:)

Skrevet

14 år eldre enn jeg er:(

Skrevet

Det er jo ingen ting i forhold til mine noen og 60....

Skrevet

Ja gjør det for jeg er rask å sluntre unna...Men er positiv nå...:)

Skrevet

Høres spennende ut, men jeg er også desverre en av de som lett mister piffen:( Har kjøpt meg rokkering, men er ikke så ivrig som jeg hadde planlagt, er jo direkte smertefullt... pinglete meg:)

Skrevet

lol for et deprimerende spill...Men jeg skal bli så gammel som jeg er i allefall.Har satt mål på - 10 kg på 3 mnd og da....Det skal godt gjøres...

Skrevet

min rockering samler støv den og....tjihiii...

Skrevet

var faktisk ute på verandaen og luftet den i kveld da:) men det går i rykk og napp:)

Skrevet

ha ha når jeg ser noen med en rockering på veradaen er det ikke noe tvil at det er en dibber...tjihii..vel jeg må vel børste støv av den jeg og...alle kluter må til for å få alderen min tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...