Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Men begynne og bli redd jeg er alvorlig sjuk. Når dere kaster opp, hvilken farge er det da? Til meg er det alltid svart, og bloette. Redd for kreft.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Kan være magesår, og det bør du få sjekket så det kan behandles før det blir for ille. Blod i oppkast må undersøkes.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 jeg har iallefall ikke svart og blod i..ville tatt kontakt med lege. Svarte kan være gammelt blod, og har du friskt blod så er det blødende.. Så a deg en tur til legen du.. kan være magesår som nevnt over her..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Ok... er du gravid? Eller bare spyr du ofte? Uansett, ta kontakt med lege!!! Hva slags farge/konsistens det er avhenger jo hva du har spist. Det er jo det som kommer opp... Har du bare magesyre, så er det vel gult... Blod kan komme av at du har kastet opp mye, og at du har blitt så sår i halsen at du begynner å blø - ikke noe farlig, men ikke godt. Men kan også være noe som er verdt å sjekke opp. Skjønner ikke hvorfor dette skal være kreft, men ta kontakt med lege!! Normalt er det hvertfall ikke.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Hvis det er svart og kaffegrut liknende er det blod, og da må du ta kontakt med legen din snarest.. Da er det blod og kan komme fra magesår e.l..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå