elinmamma Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 ...for ditt/dine barn? Jeg har et ganske stort reportoar, men det går stort sett i de samme. Lillesøster vil ha: - Jeg har en engel som følger meg - So ro lille mann - Boff (Trollmor) Storesøster varierer litt mer, men i det siste har det gått mye på: - Lilla älskling (fra Carolas vuggeviseplate) - Sov du vesle spire ung - Natta sangen fra Elias-serien
Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Snuppa her elsker alt jeg synger for henne. Men hun er for liten til å be om noen spesielle enda. Synger forskjellige, men er veldig glad i Sov Barnet Mitt.
Skogro Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg folder mine hender små..... ...men hun hyler bæbæ under hele sangen så vi tar den etterpå,da...(bæbæ lille lam)
elinmamma Skrevet 26. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2008 Oj, en jeg ikke har på reportoaret... Hvordan går den?
smågodt prinsessa Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Jeg synger nattasangen fra Amalies Jul.. Den er såååå nydelig.. spesielt slutten : "god natt, min skatt, god natt":)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 hehe, måtte le litt for meg selv nå så søtt at hun synger bæ-bæ under hele sangen! er DEN ho vil høre liksom...og tråler gjennom med sin sak! hihihi, så utrolig skjønt:) her går d i trollmor oppe på fjellet (olle bolle) bæ bæ lille lam mikkel rev jeg gikk en tur i skogen so-ro lille mann hmm, sikkert flere. men er ikke alltid vi synger da. og andre ganger synger jeg alle de jeg kan (kan ikke så mange barnesanger)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Sov barnet mitt, nå kan du hvile litt. Mens mamma rister drømmer ned i fra vårt store drømmetre. Sov barnet, sov. Pappa gjeter sau, over eng og haug. Se stjernene er lam de å som gjertermånen passer på. Sov barnet sov. Fin melodi på den å, men det er jo litt vanskligere å skrive
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 sambo synger "bæbæ lille lam" jeg synger "vi har ei tulle med øyne blå", men bytter tulle med Eivind =) Også synger jeg "herr president"... Må tidlig krøkes om god krok skal bli vettu =)
Mariamin Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Jeg synger so ro lille mann og kjære Gud jeg har det godt, for begge barna mine. Har byttet ut "mann" med "barn" da, siden minsta er ei jente..
6Ymamma Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Synger den mamma sang for meg Når jeg legger meg til hvile, 13 engler om meg står. 2 på vakt ved høyre siden, 2 på venstre like så. 2 på vakt ved vindusruten, 2på vakt ved hodeputen 2 meg vekker 2 meg dekker og 1 meg viser alle himmlers paradiser
Gjest Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 Trollmor Vi har ei tulle Byssanlull Lille måltrost Somewhere Over the Rainbow +++++maaaaaange andre....:-)
Cat.68 Skrevet 26. april 2008 #16 Skrevet 26. april 2008 Her går det i So ro lille mann, det er den hun vil høre. så er det trollmor og noen svenske barnesanger. Men som sagt det er So ro som er favoritten.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 so ro lille mann lykkeliten kjære Gud jeg har det godt..
Mor di! Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 sov barnet mitt månen den vinker ned på meg (vet ikke tittelen) trollmor
noLadyjustME Skrevet 26. april 2008 #19 Skrevet 26. april 2008 So ro lille mann, Lille pusekatt,lalala kjære gud jeg har det godt..)
Jenny-penny Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 Kjære Gud og Hvem kan seile for uten vind (samme som pappa sang for meg da jeg var liten.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. april 2008 #21 Skrevet 26. april 2008 trollmor er en slager no skal lita sove(vet ikke hva den heter) so ro lillemann den fra jul i blåfjell, bytter ut nisseunger med gullunger da har flere,men kommer ikke på akkurat nå. Sambo synger det han husker fra trollmor, men klarer ikke å lære seg hele sangen.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #22 Skrevet 26. april 2008 Sov i ro, slumre inn, lille hjertevennen min når du legger deg ned vil til drømmenes sted dine tanker fly hen til du vekkes igjen
Gjest Skrevet 26. april 2008 #23 Skrevet 26. april 2008 her går det i trollmor, kjære gud og nattasangen fra amalies jul(favoritten)...
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. april 2008 #24 Skrevet 26. april 2008 Bæ bæ lille lam Trollemor So ro lille mann Lille petter edderkopp. En bussjåfør ( faren er det) Fadervår Måne og sol Lille pusekatt Se min kjole
Gjest Skrevet 27. april 2008 #25 Skrevet 27. april 2008 Jeg har "stjært" sovekarins melodi og diktet en nattasang selv. I den er oss (mammn og pappan) inkludert, navnet på lillegutten og begge hundene våre (den ene som lever og den andre som dessverre er død) Akkurat det verset lyder slik: "Caro sitter på en sky, og titter ned på deg i ny, og ser til at du har det bare bra". Verset med den andre hunden vår lyder slik: "God natt, sov godt, en natt blir god og trygg, når Circo ligger rygg mot rygg" Akkurat nå holder pappan på å lære den også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå