Gå til innhold

Mensmurringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå lurte jeg på en liten ting.. jeg er 39+1 i dag og har hatt 2 kraftige mens lignende smerter, den første varte i 30 min (kanskje lenger) og den andre har jeg nå ( har vart i 15 min ca, men er ikke over enda) .. når jeg går stikker det der hodet til nurket ligger. Er dette maserier? Eller er det noe annet?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer på dette jeg også, bruker og få veldig menssmerter når jeg må veldig på toalettet, eller har vært og tisset, eller når jeg skal reise meg opp fra sengen eller sofaen, etter jeg har spist.. tok det opp med jm og ho sa det at det var bare hodet til bebisen som seig lengre og lengre ned, eller at blæra ikke er så stor lengre pga ungens posisjon i magen, og når man har tisset, så blir det bedre plass og at blæra blir "normal" igjen. rart forklart.. Jeg forsto det slik at maserier var slike som kunne vare i f.eks 3 dager, uten at det skjedde noe, eller at pressriene kom.. Det var slik jm forklarte meg det! Men det kan jo også være noe på gang. Har 1 uke igjen til termindagen.. :)

Håper at det er begynnelsen på noe. (Men jeg har hatt det slik den siste mnd, så det kan jo også ta litt tid) .. Vent å se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...