Mini nr 2 i mars Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Ja, jeg vet at ingen kan gi meg et helt sikkert svar, men jeg spør likevel. Har på de to siste kontrollene hatt litt høyt blodtrykk, men ingen proteiner i urinen. Fått beskjed om å ta det helt med ro, og får god oppfølging med tanke på svangerskapsforgiftning(regner jeg med). I hele dag har jeg hatt vondt øverst i magen (jordmor ba meg være obs på smerter der og på høyre side). Men hvor skal det være vondt, og hvor vondt er vondt nok? Har liksom ikke lyst til å ringe føden bare for å ringe...Har smerter ca 10 cm over navlen..Noen som har erfaring eller peiling? Ble litt langt dette...Lurer bare egentlig på om jeg bør bekymre meg..Vil liksom ikke være hysterisk..Takker om noen vil svare =)
Mamma-til-3-jenter Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hvis det er så vondt at du ikke får sove på grunn av smertene, så bør du kontakte føden. Det kan være tegn på en alvorlig svangerskapsforgiftning!! Mener ikke å skremme deg altså, men sånn er det!!
Gjest stockholms tjej Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 ja jeg har og hørt at de er tegn på svangerskapsforgiftning.... jeg hadde ringt føden direkt,ring heller en gang mye. lykke til.
Mini nr 2 i mars Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Takk for svar jenter =) Har ikke hatt noe vondt idag, men kjenner jeg bekymrer meg litt for SV-forgiftning...Får bare se an formen litt. Skal til legen på tirsdag! Er egentlig de ekstremt hovne føttene mine som bekymrer meg mest...
Gjest Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Om du plutselig har fått ekstremt hovne føtter så kom deg til legen!!!Det er også tegn på svangerskapsforgifting!Kroppen holder på vannet fordi nyrene sliter.Avgårde med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå