Gjest Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg hadde ikke kalt min sønn for det, men det er helt greit:)
Gjest -<<- Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Heslig og dillete. Det synes jeg i presens også.
OsloMor Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Synes Leandro er finere, men det er kanskje bare p.g.a.at han tøffe skuespilleren i den brasilianske filmen heter det..? (Leander minner meg litt om et barnemøbel)
OsloMor Skrevet 26. april 2008 #9 Skrevet 26. april 2008 Den brasilianske filmen City of God, skulle det stå.
anesam Skrevet 26. april 2008 #10 Skrevet 26. april 2008 litt fjollete.. og som noen over sa: noe med barnemøbler!
Gjest Skrevet 26. april 2008 #11 Skrevet 26. april 2008 Jeg får med en gang følelsen: salamander. Eller en ekkel trønder, sånn som leeeeeander. Urk. Jeg liker det ikke.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #12 Skrevet 26. april 2008 Liker det ikke :-S synes ikke det er noe guttenavn i grunn, høres ut som en blomst..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 26. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 26. april 2008 haha! Mange spenstige assosiasjoner her gitt.. Jeg for min del tenker på den Leander vuggen. Er det ikke det den heter da? Men ellers syntes jeg navnet er veldig pent..
Mamsen87 :) Skrevet 26. april 2008 #15 Skrevet 26. april 2008 Om jeg har gutt i magen skal den ha dette navnet. Det er nydelig!
mamma-til-4 Skrevet 26. april 2008 #17 Skrevet 26. april 2008 Kjenner noen som heter det til etternavn jeg....flere familier her jeg bor.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #18 Skrevet 26. april 2008 Synes det er fjollete og ikke veldig pent.. Dessuten er det veldig på vei oppover.. Nei, liker det ikke.. Hva med Sander f.eks? Det er det litt mer tak i...
Gjest Skrevet 26. april 2008 #19 Skrevet 26. april 2008 jeg er lei av det. men Leandro var... en ny vri:) penere, pga det er sjeldnere. liker ikke oppbrukte navn jeg da:)
~Milly~ Skrevet 26. april 2008 #20 Skrevet 26. april 2008 Syns d er feminint og oppbrukt.. Får assosiasjoner til en litt pinglete og sytete gutt.. Ville hatt et mer guttete navn på min gutt, men heldigvis har vi ikke lik smak alle sammen =))
Arb.ledig husmor Skrevet 26. april 2008 #21 Skrevet 26. april 2008 Eg vil gjerne kalle en evnt. gutt det, men sambo vil ikkje.... Men ser at det begynne å bli pop-navn også nå, og da vil eg ikkje ha det likevel...hihi
Gjest Skrevet 26. april 2008 #22 Skrevet 26. april 2008 Det heter sønnen til min notorisk utro x... Så jeg har ikke sånn alt for mye til overs for det navnet. (trass vettu, han liker det tydeligvis, så da gjør ikke jeg det:p) Også tenker jeg Leandervuggen og Leandersengen... Barnemøbler mao... Hmmm, når det kommer til deres og veslas navn så står det jo egentlig godt til ditt navn da, og vesla sitt.. Men faller litt utenfor sjangeren til pappaen;)
Gjest Skrevet 26. april 2008 #23 Skrevet 26. april 2008 Kjempefint navn! :-) Gutten min heter det til mellomnavn :-)
Libido- Skrevet 26. april 2008 #24 Skrevet 26. april 2008 Synes det er fint, men ville ikke valgt det fordi det er poppis. Vi har Noah på gutten vår, til min store forargelse har det blitt et poppis navn. Ville ha noe litt uvanlig. hah..
Northernlights Skrevet 26. april 2008 #25 Skrevet 26. april 2008 Veldig uvant og rart i mine ører. Men kunne blitt vant til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå