Gå til innhold

Hva syntes dere om navnet.....


Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leander..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakkert:)

Skrevet

Jeg hadde ikke kalt min sønn for det, men det er helt greit:)

Skrevet

Heslig og dillete. Det synes jeg i presens også.

Skrevet

Synes Leandro er finere, men det er kanskje bare p.g.a.at han tøffe skuespilleren i den brasilianske filmen heter det..?

(Leander minner meg litt om et barnemøbel)

Skrevet

Liker det ikke:(

Skrevet

Den brasilianske filmen City of God, skulle det stå;).

Skrevet

litt fjollete.. og som noen over sa: noe med barnemøbler!

Skrevet

Jeg får med en gang følelsen: salamander. Eller en ekkel trønder, sånn som leeeeeander. Urk. Jeg liker det ikke.

Skrevet

Liker det ikke :-S synes ikke det er noe guttenavn i grunn, høres ut som en blomst..

Skrevet

haha! Mange spenstige assosiasjoner her gitt..

Jeg for min del tenker på den Leander vuggen. Er det ikke det den heter da?

Men ellers syntes jeg navnet er veldig pent..

Skrevet

Om jeg har gutt i magen skal den ha dette navnet. Det er nydelig! :D

Skrevet

Kjenner noen som heter det til etternavn jeg....flere familier her jeg bor.

Skrevet

Synes det er fjollete og ikke veldig pent.. Dessuten er det veldig på vei oppover.. Nei, liker det ikke.. Hva med Sander f.eks? Det er det litt mer tak i...

Skrevet

jeg er lei av det. men Leandro var... en ny vri:) penere, pga det er sjeldnere. liker ikke oppbrukte navn jeg da:)

Skrevet

Syns d er feminint og oppbrukt.. Får assosiasjoner til en litt pinglete og sytete gutt.. Ville hatt et mer guttete navn på min gutt, men heldigvis har vi ikke lik smak alle sammen =))

Skrevet

Eg vil gjerne kalle en evnt. gutt det, men sambo vil ikkje.... Men ser at det begynne å bli pop-navn også nå, og da vil eg ikkje ha det likevel...hihi

Skrevet

Det heter sønnen til min notorisk utro x...

Så jeg har ikke sånn alt for mye til overs for det navnet.

(trass vettu, han liker det tydeligvis, så da gjør ikke jeg det:p)

 

Også tenker jeg Leandervuggen og Leandersengen...

Barnemøbler mao...

 

Hmmm, når det kommer til deres og veslas navn så står det jo egentlig godt til ditt navn da, og vesla sitt.. Men faller litt utenfor sjangeren til pappaen;)

Skrevet

Kjempefint navn! :-)

Gutten min heter det til mellomnavn :-)

Skrevet

Synes det er fint, men ville ikke valgt det fordi det er poppis.

Vi har Noah på gutten vår, til min store forargelse har det blitt et poppis navn. Ville ha noe litt uvanlig. hah..

Skrevet

Veldig uvant og rart i mine ører. Men kunne blitt vant til det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...