Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Trenger flere dikt til boken til min lille nydlige. Noen som har noen fine å dele?
Lille nuffe Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Hilsen til mamma Dette er en hilsen til mamma'n min fra meg jeg ligger inni magen din og lengter etter deg - for selv om vi er nærme nå, så gleder jeg meg til å se deg smile søtt til meg og kose når jeg vil. Det blir i lengste laget å vente sånn, jeg vet men tenk - for meg har dette vært en diger evighet! For deg er ni små måneder en brøkdel av ditt liv mitt liv har ikke startet det, et rart alternativ... Å mamma'n min, jeg gleder meg. Det kiler inni meg! Tenk, om no'n små små uker så skal jeg treffe deg! Jeg kjenner dine lyder, jeg kjenner stemmen din og om no'n små små uker skal du få høre min.
Lille nuffe Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg setter spor Jeg setter spor. Det hender du blir lei, fordi jeg er liten. Jeg setter spor overalt, og gjør deg ganske sliten. Men hver dag blir jeg større, ja, en dag er jeg stor. Og alle mine avtrykk er bare svake spor. Her er mitt lille avtrykk så du kan huske å forstå hvor søte hender jeg hadde den ganger de var små
Lille nuffe Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Du lille engel Du lille engel til meg smiler så søtt. Og til å smile igjen er jeg nødt. For ingen kan vel på deg se, uten at man nesten må le. Ditt lille ansikt lyser opp der det sitter på din kropp. Så lille engel tusen takk for ditt smil så søtt. Å smile igjen er jeg nødt.
Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 26. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2008 Å, fikk tårer i øynene av det første diktet, så koselig dikt:-) Plutselig var jeg gravid og sliten igjen, men alt ble bra da jeg leste diktet..Kjempe søtt, takk! Koselige de to andre også, kan bruke de alle tre i boken hennes:-)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 Tanker om deg lille venn... Jeg bar deg under hjertet og skjermet deg for alt Som kunne kaste skygge og virke trist og galt. Du lå så trygt der inne, i duvende herlighet, Jeg skulle gjerne gått slik i tid og evighet! Men du var full av livslyst og tittet modig opp Mot verdens skarpe dagslys, du lille stolte kropp. Da sendte jeg en hilsen, en stille takk til Han Som laget deg så velskapt og ga meg mamma navn. Du fant deg snart til rette, ved mammas varme bryst Og suget melken i deg, med kjærlighet og lyst. Du strøk din hånd forsiktig, som for å føle og forstå At denne mammaens kjærlighet er ikke å forsmå! De sier det er strevsomt å ha en liten en.. Og selvsagt kan jeg føle meg, trett og sliten men Hver gang jeg ser deg smile, tilfreds, mett og god Vet jeg DU er den, som gir det meste av oss to. Et dunete lite hode, en kropp så myk og fin Det har den lille gaven, som jeg får kalle min. Må alle gode feer og makter stå deg bi Så livet ditt kan fylles med glede, sol og LIV. Mamma er glad i deg vennen!
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 26. april 2008 #8 Skrevet 26. april 2008 Tenkte du aldri kjære mor, den gang du ble gravid. da ble vi lenket sammen, og du følte det ble liv. i alle drømmer om meg, hvor du planla alt så vel da du merket at jeg sparket , da du la deg hver enkveld. tenkte du aldri, kjære mor, at kanskje jeg la planer og... at jeg valgte helt på egenhånd, en mor å stole på. en mor som luktet søtt og hadde silkemyke hender. en hjelpsom, kjærlig skapning som kjærlighet meg sender tenkte du aldri, da du planla å få meg at jeg lette blant mange og til slutt fant jeg deg. og da jeg lå i dine armer, og du kikket ned på meg, da var jeg kjempe lykkelig fordi jeg valgte deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå