*Mybaby* Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Fant ut at jeg er gravid for to dager siden.....jipppiiiiiiiii =D Jeg er 6 uker på vei og lurer på når dere hadde deres første ul? Klem
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 jeg hadde i uke 9, men det var fordi jeg hadde mye plager i forrige svangerskap, og veldig vondt da jeg ble gravid igjen nå. så da fikk jeg en sjekk for å se at det ikke var noe galt. ellers var jeg på ordinær ul i uke 19. det er det som er vanlig at man gjør. også skal jeg på 3d ul nå 7 mai. da er jeg 28 uker på vei. dette er jo noe vi velger å gjøre extra og må betale for det selv. gratulerer med spire=)
*Super*Mamman* Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Jeg hadde min i uke 13, men det pga blødninger... Ordinær UL hadde jeg i uke 19..
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg hadde den ordinære ul som min første. Og det var vel i uke 18 eller 19 tror jeg. Var lenge å vente fra jeg testet positivt i begynnelsen av oktober og til nest siste uka i januar.. Men det var jammen meg verdt det! Har vært på en ul til etter det, pga mistanke om mulig vannavgang i uke 29, men regner ikke med at det blir flere nå. I dag har jeg igjen 8 uker til termin, så vi begynner å glede oss stort til nurket vårt kommer til verden =)
KaWi Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg hadde i uke 6, 9 og i uke 14. Dette er pga. alder og at jeg har mistet før. Den siste var hos gynekolog for å sjekke ut en cyste som jeg har på eggstokken, men som jeg sa til ham, "det er ikke derfor JEG er her, jeg vil se på noe annet!" Og det var vakkert, en liten baby som sprellet og koste seg. Den ordinære ul'en skal jeg ha 16 mai, og regner dette som den siste, hvis alt går etter planen =) Grattis med spiren og kos deg videre med magen! Klem =)
*Mybaby* Skrevet 27. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2008 Tusen takk for svar jenter =) Da får jeg vel bare smøre meg med tolvmodighet. Masse lykke til til dere som venter barn!
Mamman til Ovedie Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Er 19+1 nå og har enda ikke vært på UL.. Skal på den ordinære førstkommende fredag :-) Gleder oss veldig :-) Endelig får vi se hvordan det står til.. HAr ikke hørt hjertelyd eller merket bevegelser jeg kan si for sikkert kommer fra barnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå