Gå til innhold

Vognpose til teutonia mistral m/ softbag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips fra noen m/erfaring fra vognpose til teutonia softbag. Jeg er termin i august og vil trenge en vognpose som egner seg på høst og vinter. Den kan ikke være for stor, og bør passe i softbagen til teutonia. Har sett på nettet at det finnes en teutonia dunpose og en lammeskinnpose, som skal være passende i softbag. Noen som har erfaring med disse?? Videre hvor mye de koster og hvor man kan kjøpe de. Kunne tenkt meg å sett de i butikk, før man evt. bestiller på nettet. Ellers åpen for alle forslag!! På forhånd takk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte på lilleprinsen.no

Jeg kjøpte en Teutonia lammeskinnspose og en Odenwälder lammy xl (105 cm) hver av de kostet 1800 kr, mot ca. 2500 kr i butikk. Lammeskinnsposen oppi softbagen ble veldig trangt, i alle fall om man vil lukke toppen på softbagen. Jeg brukte mye overdelen til posen som underlag i softbagen når jeg bare skulle ha dyne over. (posen kan deles i to) Lammeskinnsposen passer perfekt når man ikke bruker softbagen, er klikkhemper som passer til å feste i hempene på vognen, så den holder seg på plass, spesielt med tanke på når ryggen er helt oppe. Har også en simovogn som sovevogn og lammeskinnsposen ble mest brukt der, derfor jeg kjøpte to poser.

Tipper de fleste dunposene som selges passer i softbagen. Dunposen vår begynner å bli litt knapp til jenta på 15 mnd. og vil tro den blir litt for kort gjennom hele vinteren, så den skal babyen få, mens jeg satser på å bestille en Easykid dunpose som kan forlenges til 129 cm til eldste barnet, vanlig størrelse uten forlengerstykket er 105 cm.

Skrevet

jeg har også kjøpt teutonia mistral og lurer på det samme. det er ikke plass til voksiposen oppi softbagen, det blir trangt. Men det vi tenkte var å kanskje vente med voksipose i det hele tatt. Heller legge saueskinn i bunnen, ha tykk dyne over og så lukke igjen softbagen - det burde vel holde. Så tar vi heller å bruker voksipose når softbag-tiden er over... noen andre med erfaring?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...