Gå til innhold

Forvirret angående Livmortappen...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Har begynt å kjenne etter livmortappen da jeg fikk mensen.. Sjekker alltid når jeg dusjer, i samme stilling.. Hadde mensen 6 april-> Og har 28 dagers syklus.. Etter mine beregninger hadde jeg EL forrige helg og selvfølgelig ble det mye kosing pga det..:) Fra mandag har tappen vært myk og bakovervent, og den virker åpen, sjekket sist idag.. Har de siste dagene vært skikkelig opplåst og uvel, + masse luft i magen. Tør ikke å håpe på at jeg er gravid, men det finnes jo håp. :) Vi prøver på nr 2. Sluttet med pillene i Desember.

Håper selvfølgelig at det har klaffet, men blir så usikker på bilder og info på pernille.. Er det noen som har mer erfaring? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei *Lykkeliten*

Jeg ble opphengt i både tapp- og el-slimanalyser mens vi var i prøveperioden, men skjønte fint lite. Tappen hoppet opp og ned, fram og tilbake. El-slimet var fraværende og kunklusjonen min var at jeg faktisk ikke hadde eggløsning og aldri i livet ville bli gravid!

Jeg tok veldig feil. Nå begynner magen å vokse og om noen få dager er jeg i 2. trimester. Nå er tappen myk som bomull og alldeles åpen. Livmorhalsen er potte tett og tidlig UL har vist oss alt er i skjønneste orden!

Informasjonen på "Pernille" er veldig bra, men legg merke til at hun gjentatte ganger presiserer de individuelle forskjellene våre.

Kos dere i den spennende perioden, og tvi tvi for positiv test!!!

Klem,

Skrevet

Tuusen takk! =)

Hos meg er den også veeeldig myk nå, har vært det siden forrige mandag.. Og det virker som om den er veldig åpen, er det sånn du har det nå? =)) Da kan det jo være håp for meg! =)) *ååå*

Skrevet

Er tappen bakovervendt hos deg eller sentrert? :)

Skrevet

Livmortappen min "hopper opp og ned", og kjennes nesten ulik ut fra dag til dag, så tror ikke man skal henge seg altfor mye opp i det:) men de gangene jeg kjenner den kjennes den ganske myk ut da

Skrevet

Ja min tapp hopper også opp og ned, isted når jeg skulle sjekke fant jeg den nesten ikke.. Den var heeelt oppe.. Skjønner ikke, jaja får vell være tålmodig og vente på IKM.. =)

Skrevet

Etter å ha holdt på med tappe "tafsing" over flere mnd så er det en ting jeg kan si for sikkert. Den tappen den lever sitt eget liv, den er ulik fra dag til dag, og det eneste den er brukbar til er å finne sånn ca om det nærmer seg EL. Da er den myk høyt oppe og åpen for min del. Mellom EL og IKM så er den faktisk først nede før den noen dager før mensen går opp igjen og er oppe og ganske myk til dagen før tanta kommer. Da går den raskt ned igjen og blir kjempehard. Jeg er skeptisk til å tolke for mye ut av den altså. Men jeg ønsker deg lykke til og håper tanta holder sg borte og du har en liten spire i magen din :D

Skrevet

Tusen takk for svar! Ja nu har tappen hoppet opp igjen idag, er litt bakovervendt og myk..:) Hmm skjønner ikke bæra.. hehe..;) Men men får vente å se om tanta dukker opp på søndag, noe jeg ikke håper at den gjør!! =)

Dokker e så snill som orker å svare, takker igjen! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...