Gjest Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 mini er 15 mnd, og vi har ikke vært hos fotograf m han... har liksom ikke følt vi har trengt det, tar så mange flotte bilder nesten daglig, og har et bra kamera. men lurer på om jeg vil angre? burde vi kanskje ta noen snart? hmm.. noen som ikke tok når de var så små, og som angrer? blir jo kjempefine de bildene hos fotograf da, kan kanskje ikke helt sammenlignes?
Gjest Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Vi droppet det av samme grunn som deg. Blir nok barnehagebilder opp gjennom årene uansett.
Koala *g07* Skrevet 26. april 2008 #3 Skrevet 26. april 2008 Vi har fotografi som hobby, og tar masse bilder selv, har også bra fotoutstyr som gjør at bildene våres blir bra. Men valgte likevel å gå til fotograf. Jeg tror faktisk jeg personlig hadde angret om ikke. Selv om vi kan mye av teknikk og innstilling på kamera etc så blir det ofte et annet uttrykk hos fotografen. En grunn er at fotografen har et studio med div bakgrunn og belysning, som vanskelig kan matches hjemme. Om jeg var deg, ville jeg tatt bilde snart Vi tok når våres var 13 mnd, og ble knallfornøyd med resultatet Et annet argument er jo også at inkludert i prisen tok vi familiebilder som vanskelig lar seg gjøre hjemme.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. april 2008 #4 Skrevet 26. april 2008 Jeg tenker litt som deg- men så ser jeg alle de fine bildene venner har av ungene hos fotograf. Men så tenkte jeg å få ene broren til sambo til å ta bilder når han nærmer seg året. Han har bra kamera, har fotografering som hobby og jobber i fotobutikk. Da blir det billigere, samt at vi får ordne det til som vi vil hjemme...
Gjest Skrevet 26. april 2008 #5 Skrevet 26. april 2008 Ja, det er jo sant... har lyst på familiebilder. Følt at det bare er "for sent" nå. Men det er jo ikke det heller:) Tenkte jeg skulle ha han til fotograf ved 6 mnd, og ved 1 år. Nå er han 15 mnd og vi har ikke tatt noen. Hmm.. Kanskje vi skal bestille tid til han er 1,5 år. Kjipt å angre i ettertid liksom. Hva pleier prisen å ligge på sånn ca? For et par bilder av han alene, og et par familiebilder?
Koala *g07* Skrevet 26. april 2008 #6 Skrevet 26. april 2008 Tror vi betalte 1300 kr der vi tok, da fikk vi med et knall fint album med 12 bilder i. Utover det kommer jo evt forstørrelse av bilder som varier sikkert fra sted til sted. Synes det var verdt hver krone hvertfall.
Gjest Skrevet 26. april 2008 #7 Skrevet 26. april 2008 ja, det var jo ikke galt. kan tenke meg det var verdt det ja. må nok komme oss til fotograf, har jo hatt lyst en stund... har kjempemange fine av han, så når jeg har tenkt på familiebilder har jeg alltid tenkt at vi tar d når jeg føler meg fin nok til å bli med på bildene. men d kan jo ta sin tid, hehe, er vel bare å komme seg dit, viktigste er jo å få av mini mens han er liten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå