Frøken Tredjegangs Skrevet 26. april 2008 #1 Skrevet 26. april 2008 Jegt gjør! Hvordan den starter, om den starter før termindatoen.. om vannet går ubeleilig.. om mannen min er der når det starter.. om det er dag eller natt.. om jeg skal gå lenge hjemme før vi drar til sykehuset.. om alt er klart hjemme når det starter.. når vi skal ringe foreldre.. hvem skal passe lillegutt på 2.. tenk om vi ikke når inn til sykehuset.. ÅRH! Hele døgnet!
april termin Skrevet 26. april 2008 #2 Skrevet 26. april 2008 Det er klart jeg tenker..jeg er førstegangsfødende og har termin i dag 27 april...tror at jeg i de tre ukene jeg har hatt perm nå har sett for meg de fleste forskjellige scenarioene på fødsler... og jeg repeterer i hodet mitt titt og ofte hve jeg må huske å putte i sykehus bagen når fødsel sterter...shampo...pluss tannkost+++++ :-)
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Jeg er veldig spent på hvordan fødselen starter og kommer til å forløpe seg. Men bekymrer meg ikke så mye for ting rundt det. Har innstilt meg på å ta alt som det kommer. Håper bare ikke at jeg får panikk over smertene eller noe siden jeg ikke har tenkt såå mye på hvor vondt det sikkert er.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Nei, det har jeg ikke tid til denne gangen gitt! Hehe... Vi driver og skal pusse opp og flytte inn i hus i løpet av den neste måneden, og hvis det går i orden har jeg da 2 uker igjen til termin når vi er ferdig innflyttet. Så her kommer vel fødselen kastet på meg ;o)
april termin Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Kanskje like greit da...det kan jo bli litt for mye tenking rundt fødselen...helt forberedt blir man jo aldri uansett... Tror det er en bra innstilling å ta ting litt som det kommer...
maiprinsen Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Ikke på dagen, men drømmer fryktelig mye om det om natten, PLAGSOMT!!! HAr født både en jente, en katt og en nyyydelig liten gutte elefant. Hehehe....
Gjest Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Tenker bare at jeg gleder meg svigers bor nedi svingen her og mamma 5-10 min unna med bil, så barnevakt til snuppa skal vi nok få.. Regner egentlig med at fødselen starter ganske likt som sist også..
nussie Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Tenker jo på det,men ikke noe veldig. Jeg er annengangsfødene og tenker på om denne fødselen kommer til å likne den første eller om det blir helt forskjellig,åssen den starter,hvor lang tid det kommer til å ta osv. Men jeg gruer meg ikke,jeg gleder meg faktisk!! (selv om forrige fødsel var veeeldig lang!!)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 må innrømme at jeg tenker på d ja..er så redd for å gjennoppleve fødsel nr 1..dette er 3 ..2 fødselen var en drøm i forhold..så jeg håper jo at den kan ligne den.. så får jeg håpe at jeg denne gang får tid til å ligge litt i badekaret..der jeg føler meg trygg....
Trulte76 Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 nei igrunn ikke..har eneste tenkt over hvordan jeg skal gjøre et visst den starter før sambo kommer hjem fra sjøen. kommer hjem 12 dager før terminen.. men jeg er bare 22 ker, så tenker vel mere på det når det nærmer seg tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå